کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ آذر

Adobe نتایج مالی سه ماهه‌ی چهارم خود را منتشر کرد و یکبار دیگر، این سازنده‌ی Photoshop رکوردی را برای درآمدهای سه ماهه ثبت کرد. این غول نرم‌افزار، درآمد سه ماهه‌ی سوم مالی خود را ۵۰۱/۵ میلیون دلار یا 1 دلار برای هر سهم گزارش کرده بود. اما درآمدهای Non-GAAP آن برای سه ماهه‌ی جاری ۱/۲۶ دلار برای هر سهم با درآمد ۲/۰۱ میلیارد دلار بود که این ۱/۸۴ میلیارد دلار بیشتر از سه ماهه‌ی قبل و 25 درصد بالاتر از دوره‌ی مشابه سال گذشته است. این درحالی است که وال استریت قیمت ۱/۱۶ دلار برای هر سهم با درآمد ۱/۹۵ میلیارد دلار را پیش‌بینی کرده بود.
برای کل سال مالی، Adobe درآمد ۴/۳۱ دلار برای هر سهم با عایدی ۷/۳۰ میلیارد دلار را اعلام کرد. تحلیلگران برای این دوره‌ی شرکت قیمت سهام ۴/۲۲ دلار با بازدهی ۷/۲۵ میلیارد دلار را تخمین زده بودند.
در جایی دیگر در ترازنامه، Adobe گفت که درآمدش از واحد Digital Media که شامل Creative Cloud است، ۱/۳۹ میلیارد دلار بود که این درآمد سالانه‌ای در حدود ۵/۲۳ میلیارد دلار را برای شرکت داشت. به طور جداگانه درآمد Creative Cloud به میزان ۱/۱۶ میلیارد دلار و درآمد Document Cloud آن هم 235 میلیون دلار بودند. همچنین Adobe افزود: درآمد حاصل از Experience Cloud برای آن 550 میلیون دلار برای این سه ماهه به ارمغان آورد که 18 درصد بالاتر از سال قبل بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه