کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ اسفند

Box روز چهارشنبه نتایج مالی سه ماهه‌ی چهارم خود را منتشر کرد. این شرکت خدمات پردازش ابری سازمانی برای این سه ماهه ۳۲.۶ میلیون دلار یا ۲۴ سنت در هر دلار زیان خالص را گزارش کرد، این مبلغ در سال قبل از آن ۳۶.۴ میلیون دلار بود. بر مبنای non-GAAP این زیان شش سنت در هر سهم با کل درامد ۱۳۶.۷ میلیون دلار بود که بیش از ۲۴ درصد سالیانه حساب شد.
وال‌استریت هم برای این شرکت زیان هشت سنت در هر سهم در درآمد ۱۳۶.۷ میلیون دلار را تخمین زده بود.
Box گفت: درآمدهای سه ماهه‌ی چهارم آن هم ۲۰۴.۶ میلیون دلار بود که نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد. این مبلغ برای سال مالی 2018، به میزان۵۸۵.۱ میلیون دلار برآورد شد که ۲۹ درصد بیشتر از سال مالی 2017 است.
برای سال مالی جاری، Box میزان زیان خالص non-GAAP خود را ۴۳ سنت در هر سهم با درآمد ۵۰۶.۱ میلیون دلار اعلام کرد که افزایش ۲۷ درصدی سالیانه داشت. تحلیلگران زیان ۴۵ سنت در هر سهم را با درآمد ۵۰۶.۱۲ میلیون دلار پیش‌بینی کرده بودند.
در زمینه‌ی این رهنمود، وال‌استریت برای سال مالی 2019 زیان 20 سنت در هر سهم با درآمد ۶۲۵.۶۶ میلیون دلار را تخمین زده است. در حالیکه Box حالا انتظار دارد سال 2019 برای آن درآمدی بین ۶۱۳ تا ۶۱۹ میلیون دلار را به همراه داشته باشد و ضرر شرکت در هر سهم هم عددی بین ۲۸ تا ۳۴ سنت باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه