تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

بنابر گزارشی که اخیرا از سوی تحلیل‌گران eMarketer منتشر شده است، سال آینده درآمد تبلیغاتی Snapchat رشد فزاینده‌ای خواهد کرد. این موسسه پیش‌بینی کرده است درآمد امسال این شرکت در حدود ۳۶۶.۶۹ میلیون دلار خواهد بود که این رقم در سال آینده به ۹۳۵.۴۶ میلیون دلار خواهد رسید. افزایش درآمدی که از دلایل آن می‌توان به جذب کاربران نسل Y (کاربران سنین پایین و جدید) و تمایل شرکت‌های تبلیغاتی برای ارائه‌ی محصول خود بر روی این برنامه نام برد.
طبق گزارشات رسیده، پیش‌بینی Snapchat از درآمد امسال، رقمی در حدود ۳۰۰-۳۵۰ میلیون دلار بوده که در عمل از این مقدار فراتر رفته‌اند. به نظر رقم پیش‌بینی درآمد ۱ میلیارد دلاری نیز از گزارشات و برنامه‌ریزی‌های مالی داخلی Snapchat درز کرده باشد.
امسال این شرکت با ارائه‌ی محصولاتی جدیدی چون Snapchat Partner و ارائه‌ی API برای انجام امور تبلیغاتی برای برنامه‌نویسان، درآمد تبلیغاتی تجاری خود را به مقدار قابل توجهی افزایش داده است.
چالش پیش‌روی Snapchat، متقاعد کردن شرکت‌ها به درج تبلیغ خود در برنامه‌‌ی این شرکت، با وجود رقبای سرسختی چون Facebook و Twitter است. به همین منظور Snapchat با ۱۱ شرکت جهت سنجش میزان نفوذ تبلیغاتی خود تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کرده است. جایی که Twitter و Facebook از نظر میزان نفوذ در کاربران، یکه‌تاز هستند و باید دید آیا Snapchat می‌تواند در این بین برای خود سهم بیشتری ایجاد کند یا خیر. هم‌اکنون سهم این برنامه از کاربران شبکه‌های اجتماعی آمریکا، ۳۱.۶ درصد است.

برچسب هاSnapchatRevenue
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snap در حال آماده‌سازی عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار