کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ بهمن

انویدیا گزارش‌های درامدی‌اش را منتشر کرد که بهتر از پیش‌بینی‌های ضعیف وال استریت برای سه ماهه‌ی مالی چهارم تا پایان ۲۷ ژانویه بود.
ماه گذشته، این سازنده‌ی تراشه‌های گرافیک و هوش مصنوعی اعلام کرد ترکیبی از عرضه‌ی آهسته‌ی کارت‌های گرافیک RTX جدید و عواقب افت ارزش ارز رمزنگاری به احتمال زیاد به درامدهای آن صدمه می‌زند. و حالا، این شرکت نتایج مالی خود را منتشر کرد که منطبق با کاهش انتظارات برای سه ماهه‌ی مالی چهارم تا پایان ۳۱ ژانویه بود.
انویدیا گفت درآمدهای بدون GAAP آن در هر سهم ۸۰ سنت بودند که پیش‌بینی تحلیلگران برای آن ۷۵ سنت بود. درآمد شرکت هم به ۲.۲۱ میلیارد دلار رسید، ۲۴ درصد پایین‌تر از یک سال پیش اما همچنان از ۲.۲۰ میلیارد دلار تخمین تحلیلگران بالاتر بود. قبل از اعلام انویدیا در ۲۸ ژانویه، تحلیلگران پیش‌بینی درامد ۲.۷ میلیارد دلاری برای آن داشتند.
برای سه ماهه‌ی اول مالی تا پایان ۳۰ آوریل، انویدیا انتظار درامد ۲.۲۰ میلیارد دلاری و حاشیه‌ی سود خالص ۵۹ درصدی را دارد.
در این مدت، سهام شرکت با ۷ درصد رشد به ۱۶۶.۹۰ دلار در هر سهم رسید. ارزش بازار آن نیز در حال حاضر، ۹۴.۳ میلیارد دلار است و در معاملات پس از ساعات بورس، ارزش بازار آن بایستی بالاتر از زمانی می‌بود که شرکت پیش‌‌تر اعلام کرده بود.
فروش برخی پردازنده‌های با کیفیت شرکت که از معماری Turing جدید انویدیا بهره می‌بردند – کارت‌های گرافیک GeForce RTX که قابلیت ردیابی اشعه در زمان حقیقی را دارد – کمتر از پیش‌بینی‌ها بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه