کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ دي

بر اساس گزارش شرکت تحلیلگر بازار Sensor Tower، بازی‌های موبایل Nintendo برای آن در سال ۲۰۱۸، ۳۸۴ میلیون دلار درآمد به ارمغان آورد. ۱۱۷ میلیون دلار آن تنها متعلق به سه ماهه‌ی چهارم بود، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشت. این رشد به لطف راه‌اندازی Dragalia Lost، اولین عنوان اصلی موبایل Nintendo در سال ۲۰۱۸ بود.
Fire Emblem: Heroes بهترین عملکرد بازی‌های موبایل Nintendo را داشت. اگرچه این بازی در اواخر فوریه‌ی ۲۰۱۷ عرضه شد، اما این بازی با استراتژی رایگان ۶۶ درصد درآمدهای موبایل Nintendo را تشکیل داد، و آن را تبدیل به پول‌سازترین برنامه در مقایسه با Dragalia Lost، Animal Crossing: Pocket Camp، و Super Mario Run کرد.
در این مدت، Dragalia Lost تنها ۵۸.۴ میلیون دلار درآمد برای شرکت داشت. Sensor Tower اشاره دارد که این بازی نقش آفرین (RPG) موبایل تنها در پنج قلمرو در دسترس است که این برای Fire Emblem: Heroes، چهل قلمرو است.
عنوان Animal Crossing: Pocket Camp که در نوامبر ۲۰۱۷ عرضه شد، در سال ۲۰۱۸ برای این شرکت ۴۸.۶ میلیون دلار درآمدساز شد. تنها در ماه راه‌اندازی‌اش این بازی ۸.۱ میلیون دلار فروش داشت. Super Mario Run هم کمی بیش از ۱۰ میلیون دلار درآمدزایی کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه