کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

Freespee که این روزها خود را شرکت ارائه‌ دهنده‌ی فناوری مکالمات زنده‌ی مبتنی بر رایانش ابری می‌نامد، ۹/۲۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری داشته است. مدیریت آن را شرکت سرمایه‌گذاری فرانسوی Ventech ، در کنار سرمایه‌گذارانی همچون Sunstone Capital و Inventure به عهده دارند. از سویی بانک Silicon Valley نیز در این سرمایه‌گذاری مشارکت دارد.
تأسیس شرکت مذکور به سال  ۲۰۰۹ بر می‌گردد و راه طولانی را از آگهی کلیک گرفته تا ارائه‌ی سرویس‌های تماس طی کرده است. این شرکت خود را همانند یک شرکت adtech شناسانده است که دسترسی آن را برای برند‌های آنلاین به منظور تشویق مشتریان به تماس گرفتن، آسان‌تر می‌کند . اما به جای ارائه‌ی پلتفرم گسترده‌تر بازاریابی رایانش ابری، به تجارت مکالمه‌ای تمرکز کرده است. پلتفرم Freespee اجازه می‌دهد تا شرکت‌ها مکالمات نرخ بازگشت سرمایه را پیگیری و اندازه‌گیری  نمایند. این پلتفرم به صورت سرويس تحت نرم افزار است که تعاملات صوتی مشتريان را به اطلاعات مفيد و در دسترس تبديل می‌کند.
در نتیجه پیگیری نرخ بازگشت سرمایه برای بازاریابان یک کمپین خاص، فوق‌العاده دشوار یا غیر ممکن است. از این رو پیام‌های بازاریابی آن‌ها، شخصی‌سازی می‌شوند. Freespee برند‌های بزرگی مانند Allianz، Lloyds،eBay،Bupa ،Marriott Hotels و Peugeot را در لیست مشتریان خود می‌بیند.
با همکاری Ventech و دیگر سرمایه‌گذاران‌ جدید و قدیمی، Freespee همچنان پیشگام راه‌های جدیدی است که اجازه نظارت، مدیریت و شخصی‌سازی تجربه‌ی هر مکالمه را از طریق برنامه‌های رومیزی، موبایلی و دیگر اپلیکیشن‌ها در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

برچسب هاFreespee
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دولت آمریکا به منظور انتشار نرم‌افرارهای متن‌باز خود، Code.gov را راه‌اندازی نمود