گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۳ تير

انجمن اپراتورهای تلفن همراه هند (COAI) در نامه ای سرگشاده به رگولاتور مخابراتی این کشور خواستار تصمیم گیری سریع تر درباره قوانین محدودیت تعرفه‌گذاری شد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، COAI اخیرا در شرایط جالبی قرار گرفته است. به عنوان انجمنی که وضعیت کلی از صنعت ارتباطات این کشور را ارایه می دهد، مسوولیت لابی با مسوولان دولتی برای قوانین مورد انتظار را نیز برعهده دارد. اما سوال این است که چه قوانینی منافع همه طرفین را حفظ می کند؟
سه اپراتور بهارتی ایرتل، وودافون و ریلاینس سه عضو اصلی این انجمن هستند. دو عضو آن خواستار قوانین سختگیرانه تعرفه گذاری برای حفاظت از منافع خود در برابر استراتژی تعرفه گذاری مخرب آن یک عضو دیگر یعنی ریلاینس هستند.
ریلاینس اواخر سال 2015 با ارایه بسته های دیتای ارزان قیمت و تماس های رایگان برای مشترکان جدید به منظور تضعیف اپراتورهای سنتی وارد بازار شد.
بهارتی ایرتل و وودافون از این موضوع آسیب دیدند و به همین دلیل خواستار تدوین قوانین سخت گیرانه برای جلوگیری از آسیب های بیشتر ریلاینس به بازار محلی این کشور شدند. این شرایط برای انجمن اپراتورهای هندی که باید بی طرف باشد، بسیار سخت است هرچند که به تعیین کف تعرفه علاقه مند باشد.
راجان متیو، مدیرکل COAI در نامه ای به رگولاتوری مخابراتی هند (TRA) خواستار تصمیم گیری سریع تر این نهاد مسوول برای تعیین کف تعرفه های خدمات دیتا شده است.
او گفته است: البته این را می دانیم که شرایط اخیر به دلیل شیوع ویروس کووید 19 ممکن است محدودیت ها را بیشتر کند. این صنعت به دنبال نتیچه گیری فوری درباره این موضوع مهم است و از نهادهای مسوول می خواهیم تا هرچه سریع تر در این باره تصمیم گیری کنند.
این درحالی است که رگولاتوری هند هنوز از انجام این کار مطئن نیست و عدم اطمینان آنها دشمن ادامه فعالیت و سرمایه گذاری بیشتر اپراتورها خواهد بود.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه