ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۷ ارديبهشت

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از روابط عمومی‌ها خواست که سکوت خود را بشکنند و با اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق، نقش کلیدی خود را به بهترین نحو ایفا کنند.
صادق عباسی شاهکوه در جلسه‌ی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه‌ گفت: روابط عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق، نقش کلیدی خود را به بهترین نحو ایفا کنند.
وی با بیان اینکه لازم است بخش‌های دولتی همچون اتاق‌های شیشه‌ای باشند تا مردم به درستی و شفافیت، عملکرد آن‌ها را ببینند، افزود: در این میان نقش روابط عمومی‌ها است تا اقدامات انجام شده را صادقانه به مردم منعکس کنند.
عباسی شاهکوه گفت: آنچه بیان می‌کنیم باید درست باشد و صداقت همواره در دستور کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد چراکه وظیفه‌ی روابط عمومی است که ساز و کاری را به مدیران نشان دهد تا بتوانند برای اطلاع‌رسانی موضوعات حساس، به بهترین نحو عمل کنند و در عین حال بازخوردهای مردم و جامعه را در اختیار آن‌ها قرار دهند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اهمیت تبیین و تحلیل اطلاعات تصریح کرد: با هماهنگی در روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مجموع یک تیم منسجم تشکیل می‌شود تا با هم‌افزایی در نهایت، یک سیگنال واحد از سوی این وزارتخانه، به جامعه منتقل شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه دانستن حق مردم است و اطلاع‌رسانی صحیح ضروری است، گفت: ارایه‌ی اخبار و اطلاعات درست می‌تواند فضای شایعه‌سازی را به حداقل برساند و حاشیه‌ها را کم کند.
وی با بیان اهمیت ارتباطات درون سازمانی در مجموعه‌ی وزارت ارتباطات ادامه داد: لازم است همکارانی که در این وزارتخانه فعالیت می‌کنند نیز از فعالیت و اقدامات بخش‌های مختلف در سازمان‌های وابسته به وزارت ارتباطات، مطلع باشند تا در صورت نیاز بتوانند از خدمات و امکانات یکدیگر در جهت عملیاتی کردن اهداف سازمانی بهره گیرند.
عباسی شاهکوه وحدت و هم‌افزایی روابط عمومی‌ها را مختص سازمان‌های دولتی ندانست و گفت: این هماهنگی می‌تواند با سایر بخش‌های خصوصی درکشور که در حوزه‌ی ارتباطات فعالیت می‌کنند نیز وجود داشته باشد و در جهت هدف اصلی که خدمت به مردم است، از آن بهره‌برداری شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه