ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که در سال آتی و با کمک وزارت ارتباطات، در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرهای خوبی در حوزه‌ی سلامت داشته باشیم.
به گزارش ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در جلسه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، در خصوص جمع‌بندی جلسه و همکاری‌هایی که در آینده بین وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات صورت خواهد گرفت، گفت: با توجه به دلگرمی که از سوی وزارت ارتباطات داده شد، امیدوارم جلساتی که در سال آینده برگزار می‌کنیم، با سرعت بیشتری ادامه داشته و اقدامات ما در حوزه‌ی IT و خدمات الکترونیکی در حوزه‌ی سلامت سامان بیشتری پیدا کند.
وزیر بهداشت با بیان اینکه امیدوارم که در دولت دوازدهم خدمات به‌ صورت واقعی الکترونیکی شود، اظهار داشت: از وزارت ارتباطات درخواست داریم، از جوانانی که به نوشتن و ساختن اپلیکیشن‌ها مبادرت می‌ورزند، حمایت کند و آزادسازی توسط این وزارتخانه باشد تا بازار کار و اشتغال و کسب درآمد برای آن‌ها فراهم شود، این حمایت از سوی ما شدنی نیست و مقاومت زیادی وجود دارد و این فرصت از مردم گرفته می‌شود.
هاشمی درباره‌ی اهمیت فناوری اطلاعات در حوزه‌ی سلامت تصریح کرد: تمام دست‌اندرکاران حوزه‌ی سلامت بر این باورند که محال بود طرح تحول سلامت با موفقیت روبه‌رو شود، بدون اینکه به فناوری اطلاعات رجوع داشته باشیم و محور اقدامات را با پایه‌ی آن بنا کنیم. مثلاً در مورد ثبت بیماری‌ها، هزینه‌ها، سرویس‌دهی، بیمه و سایر اقدامات، گام اول IT و فناوری اطلاعات است و بیشترین فشار در سیستم در این بخش است.
وزیر بهداشت گفت: امیدواریم سال ۹۷ با لطف خدا و کمک وزارت ارتباطات در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبرهای خوبی در حوزه‌ی سلامت داشته باشیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه