گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۹ خرداد

۲۴ عضو دموکرات کمیته انرژی و تجارت مجلس از آجیت پای، مدیرعامل FCC خواسته اند رای گیری درخصوص حکم اعلامی که نقش دولت محلی را در راه اندازی 5G کمرنگ می کند، به تاخیر بیاندازد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اگرچه کسانی که در این صنعت فعال هستند، به فکر تاخیر دیگری خواهند افتاد اما دلیل پشت آن مهم است چراکه دولت محلی به اندازه کافی برای مبارزه با کووید ۱۹ دغدغه دارد. نظرات در مورد تغییر روند بوروکراتیک بکارگیری شبکه تلکامی چیزی نیست که در این زمان توجه زیادی به آن بشود.
در نامه ای که از سوی دموکرات ها منتشر شده، آمده است: ما برای پذیرش مسوولیت پاسخگویی به این حكم اعلانی که برعهده دولت محلی است، دچار مشکل هستیم چراکه درحال حاضر تمام تمرکزمان روی مبارزه با گسترش پاندمی ویروس کرونا است. ما نگران هستیم که حکم اعلانی از سمت دولت محلی نظرات معناداری دریافت نکند و در نتیجه آن، توانایی شهرداری در برابر مسوولیت هایش در مواجهه با امنیت عمومی و طراحی جامعه براساس برنامه های قبلی که بتواند دسترسی به شبکه های بی سیم کارآمد و سرویس های نسل بعد را فراهم کند، تضعیف کند.
باید دید آیا پای و FCC این درخواست را به هیات مدیره ارجاع خواهند داد یا نه. پیش از این هم درخواست های سیاسی گسترده ای برای اختصاص زمان و انعطاف بیشتر درباره دوره مشاوره مطرح شده بود اما FCC در تلاش است تا قدرت و تاثیر اختیارات دولت محلی را کمرنگ تر کند.
رای گیری مورد بحث میان این دو گروه، طبق قرار قبلی قرار است در تاریخ ۹ ژوئن با هدف پرداختن به چندین حوزه و تسهیل فرایندهای بروکراتیک اداری که برای شرکت های مخابراتی در نظر گرفته شده است، برگزار شود.
سه حوزه مورد بحث شامل زمانی برای تصمیم گیری برای مقامات محلی، بازتعریف آنچه «تغییر اساسی» در زیرساخت های موجود در نظر گرفته می شود و در نتیجه چه به روزرسانی هایی باید در طول فرایند انجام شود و حذف الزام مطالعات اضافی تأثیرات زیست محیطی برای برخی از کارها است.
درخواست کنگره برای برای تاخیر در رای گیری و کاهش سرعت توسعه 5G به مذاق فعالان این صنعت خوش نمی آید و احتمالا آمریکا یکی از اولین کشورهایی خواهد بود که سرویس های 5G را راه اندازی و عرضه خواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه