موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

همانطور که می دانید چندی پیش سامسونگ دو اسمارت فون جدید خود با نام های Galaxy A5 و Galaxy A3 معرفی کرد و اعلام کرد که این دو اسمارت فون بخشی از برند جدید Galaxy به حساب خواهند آمد و همچنین اعلام کرد که از ماه نوامبر ( ماه جاری) در چین و سایر مارکت ها فروش خود را آغاز خواهد کرد.
به گفته SamMobile این دو اسمارت فون فعلا فقط در آسیا عرضه خواهند شد، شاید شما هم دوست داشته باشید دلیل این موضوع را بدانید. SamMobile اعلام کرده که سامسونگ با برخی از مشکلات در ساخت این دو اسمارت فون که دارای بدنه فلزی هستندمواجه شده و به نظر می رسد که A5  و A3 از بازده تولید کم رنج می برند و طبق گزارش های رسیده تنها 50 درصد گوشی های تولید شده کیفیت مورد نظر سامسونگ را برآورده کرده اند. ظاهرا سامسونگ کار سختی در پیش خواهد داشت.


این اولین تجربه ساخت اسمارت فون با بدنه تمام فلزی سامسونگ است و همانطور که می دانید اکثر گوشی های سامسونگ دارای بدنه پلاستیکی هستند (Galaxy Note 4  و  Galaxy Alphaدارای لبه فلزی بوده اما پشت آنها از مواد پلاستیکی ساخته شده).

نکته اینجاست که هر دو اسمارت فون جدید سامسونگ فوق العاده باریک بوده و باید منتظر ماند و دید که این کمپانی چطور از پس این مشکل بر خواهد آمد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تصاویر رندر شده و 360 درجه از گلکسی نوت 5