تکنولوژی
سید سجاد احمدی۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ خرداد

یک کمپانی فرانسوی شناخته شده در زمینه ساخت درون هایی با کارایی های خاص-برای مثال درونی که به صورت 360 درجه فیلم بگیرد برای کاربرد های واقعیت مجازی در حال حاضر روی ساخت درونی کار می کند که گونه ای خاص از حشرات را از بین ببرد.

شرکت “Drone volt” به تازگی درونی را معرفی کرده که ابتدا لانه زنبور قرمز آسیایی را پیدا کرده و سپس به وسیله مخزن حشره کشی که حمل می کند و با هدف قرار دادن لانه این گونه از زنبور ها را از بین ببرد, گونه ای که در حال تبدیل شدن به معذلی برای بخش هایی از اروپا است.
باورها بر این است که برای اولین بار حدوداً ده سال پیش زنبور قرمز آسیایی توسط کشتیه حامل ظروف سفالی وارد فرانسه شده است, و از آن زمان به بعد خودش را در بیشتر نقاط کشور و اطراف اروپا پخش کرده است. این گونه از حشرات از زنبور عسل و سایر حشرات گرده افشان بومی مناطق ذکر شده تغذیه می کند. یکی دیگر از مشخصه های معروف این گونه آن است که برای دفاع از لانه خود به صورت گروهی با خطرات مقابله می کنند.

شرکت “Drone volt” با همکاری با یک "زنبوردار" درونی را طراحی کرده که با استفاده از مخزنی از سم مخصوص و یک دوربین “Go Pro Hero 4 BE HD Camera” لانه را پیدا کرده و از بین می برد. طبق بیانات رسمی این شرکت, محصول جدید با قوانین فرانسه کاملاً مطابقت دارد و پرواز آن مجاز است, حتی بر فراز شهرها.


تعدادی از خصوصیات این “Quadcopter” شامل وزنی در حدود سه کیلوگرم, تقریباً 750 میلی لیتر گنجایش مخزن اسپری حشره کش, چتر نجات در مواقع نافرجام بودن ماموریتش و عمر باتری معادل با 9 تا 18 دقیقه که بستگی به تعداد باتری استفاده شده دارد.
یک راهنمای تعریف شده و سنسور تشخیص موانع نیز در دستور کاری این درون قرار دارد.

برچسب هاDrone voltQuadcopter
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هواپیماهای بدون سرنشین آی پاد فروشگاه آنلاین اپل را مورد تاخت و تاز قرار میدهند