نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ مرداد

خدماتAzure Cloud  به بیشتر از دوبرابر درآمد ( بار دیگر) دست پیدا کرده است.
در حالی که کسب و کار تلفن های مایکروسافت بدون رونق باقی مانده است، اما خدمات Cloud آن از قدرت بیشتری نسبت به همیشه برخوردار شده است. برای چهارمین فصل مالیاتی سال 2016، درآمد Cloud هوشمند این شرکت (که تمام خدمات Cloud آن را تحت پوشش قرار می دهد) در مقایسه با سال گذشته 7 درصد افزایش یافته است، و به 6.7 میلیارد دلار رسیده است. Azure Cloud آن ها که مستقیما با خدمات وب آمازون که تقریبا در همه جا وجود دارد رقابت می کند، نیز به رشد قدرتمندانه ی خود در طول سال گذشته ادامه داده است به طوری که درآمد آن در مقایسه با سال گذشته دوبرابر شده است (رشد 102 درصدی).
اما همان طور که در چندین فصل قبل دیدیم، کسب و کار موبایل مایکروسافت، به هیچ وجه رشدی نداشته است، و 71 درصد دیگر در مقایسه با سال قبل کاهش داشته است. که این مسئله به سمت کاهش 4 درصدی درآمد در بیشتر بخش های محاسباتی شخصی مایکروسافت منجر شده است. در هر صورت، آن گروه به عنوان یکی از بخش های قدرتمند مایکروسافت محسوب می شود، که درآمد سطحی آن تا 9 درصد می باشد، کاربران فعال ماهیانه ی Xbox Live ، تا 33 درصد رشد داشته است ( و تا 49 میلیون رسیده است) و درآمد ویندوز non-pro برای سازندگان تا 27 درصد رشد داشته است.
درآمد کلی مایکروسافت برای فصل به 20.6 میلیارد دلار رسیده است که با سود 3.1 میلیارد دلاری همراه بوده است. که این مبلغ با کاهشی در مقایسه با درآمد 22.1 میلیارد دلاری این شرکت که در سال گذشته گزارش شده است، همراه بوده است. همچنین گزارش شده است که درآمد سالیانه ی نرخ اجرای آن برای محصولات Cloud (یک محاسبه برای عملکرد سال آینده) بیش از 12.1 میلیارد دلار خواهد بود.
گزارشات مربوط به درآمدها برای مایکروسافت بسیار جالب است، زیرا از زمان خرید 26 میلیارد دلاری ،LinkedIn ، این گزارش به عنوان اولین بار محسوب می شود. این به عنوان بزرگترین معامله ی مایکروسافت تا کنون می باشد و برخلاف ایجاد همکاری های بسیار، بسیاری آن را به عنوان یک حرکت غیرمعمول برای شرکتی می دانند که سعی دارد ارتباطات تولیدی خود را دوبرابر به پایین بکشاند.

برچسب هاSoftwareLinkedIn
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

inkedIn بعد از اینکه اسناد 117 میلیون کاربر دزدیده شد ، رمز عبور ها را راه اندازی مجدد کرد