پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ خرداد

دستبند بیومتریک ZENTA، قادر تشخیص حالت رفتاری و احساسس صاحب خودش است، این دستبند توسط استارتاپ وینایا در بریتانیا طراحی شده و علاوه بر ثبت احساسات و  جمع آوری داده های بیومتریک، قادر به ارسال پیام با دارا بودن Emoji و لیستی از جلسات و ملاقات های پیش رو است.

این گجت شامل یک سنسور برای تعیین ضربان قلب و تعیین سطح اکسیژن خون، ثبت فعالیت الکترودرمال و بیومتریک دیگر است .همچنین دستگاه می تواند به شما بگوید تا به حال چند پیام را ارسال و دریافت نموده اید و جلسات برنامه ریزی شده را گزارش می دهد و کارهای تمام شده را نیز مشخص خواهد کرد. این دستگاه می تواند به شما بگوید، چقد زمان را به شبکه های اجتماعی و سپری کردن وقت در آن اختصاص داده اید. دستبند حتی تغیر هوا و مکان را به صاحب خود گزارش می دهد.

سازندگان این دستگاه می گویند انسانها همیشه احساس واقعی خود را به راحتی بروز نمی دهند و این دستگاه با ثبت خلق و خوی فرد می تواند به راحتی فرق بین خوشحالی، دوست داشن واسترس را نشان دهد.

داده ها با نصب یک برنامه به تلفن هوشمند منتقل می شوند. و سپس با اطلاعات موجود تجزیه تحلیل خواهند شد.
پس از تحلیل داده ها دستبند آیکون وضعیت عمومی صاحب خود را بر روی صفحه نشان خواهد داد.همچنین گجت قادر به ثبت و نظارت بر چرخه هنگام خواب است و می تواند با ارائه تمرین های تعاملی برای تنفس و مراقبه به سلامتی صاحب خود کمک کند.
قیمت این گجت معادل 119 دلار است.

برچسب هاZENTAemoji
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل، 4 مجموعه از استیکرهای ایموجی جدید را برای کاربران iOS 10 beta ارائه می کند