اپلیکیشن
رضا رزمی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد

مترجم گوگل، سرویس‌ ترجمه گوگل است که کاربران زیادی برای ترجمه متون، صدا و تصاویر از این اپلیکیشن ترجمه استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌هایی که به تازگی به این سرویس ترجمه افزوده شده است، امکان دسترسی به سرویس ترجمه درون کلیه اپلیکیشن‌های اندرویدی است. این قابلیت مترجم گوگل‌ را برای کاربران کاربردی‌تر کرده است.

قابلیت جدید مترجم گوگل، Tap to Translate نام دارد. این قابلیت به شما امکان ترجمه متون را درون اپلیکیشنی که مشغول فعالیت در آن هستید، بدون نیاز به خروج از اپلیکیشن و باز کردن اپلیکیشن مترجم گوگل، می‌دهد. این قابلیت با کلیپ بورد اندروید در تعامل است و کلیه متونی که کپی می کنید را در خود ذخیره می‌کند و در یک پنجره پاپ آپ برای شما درون اپلیکیشن
مورد نطر ترجمه می‌کند.



این قابلیت برای کلیه زبان‌هایی که توسط اپلیکیشن مترجم گوگل پشتیبانی می‌شود، قابل استفاده است و همچنین در حالت آفلاین هم قابل استفاده است. قابلیت ترجمه آفلاین چندی پیش به سرویس ترجمه گوگل اضافه شده است و تاکنون در اختیار کاربران اندروید بود. در آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن مترجم گوگل، این قابلیت سرانجام در اختیار کاربران iOS هم قرار گرفت. کاربران iOS، می‌توانند پکیج زبان‌های مختلف را از سرورهای گوگل دانلود کنند و پس از آن بدون نیاز به اینترنت می‌توانند از قابلیت آفلاین سرویس ترجمه گوگل بهره‌مند شوند.

قابلیت ریل تایم Word Lens، هم به آخرین نسخه اپلیکیشن ترجمه گوگل اضافه شده است. این قابلیت می‌تواند حروف چینی حک شده برروی دیوار، کتاب‌ها یا سطوح دیگر را تشخیص دهد و به ترجمه آنها بپردازد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن ناسا با هدف کاهش زمان پروازهای تجاری طراحی شد