نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ بهمن

کورتانا ممکن است همچنان محبوب‌ترین دستیار صوتی نباشد، اما Satya Nadella با این موضوع مشکلی ندارد. هفته‌ی جاری، مدیرعامل مایکروسافت به رسانه‌ها گفت استراتژی این شرکت توسعه‌ی دستیار صدایشان و رسیدن به هزینه‌های رقبایی چون دستیارهای صوتی گوگل، سیری، یا الکسا نیست و به جای آن ترجیح می‌دهد با این رقبا برای تجهیز دستگاه‌های موجود به کورتانا همکاری کند.
وی به The Verge گفت: "همانطور که شما از برنامه‌های ما بر روی اندروید و iOS استفاده می‌کنید، بهتر است بتوانید از کورتانا بر روی دستیارهای صوتی گوگل و الکسا هم استفاده کنید، حداقل این برنامه‌ای است که ما برای آینده داریم."
اظهار نظر Nadella به دنبال تصمیم مایکروسافت در جداسازی بخش جستجو از کورتانا در نوار وظیفه‌ی ویندوز 10 است. Kevin Scott، مدیر ارشد فناوری مایکروسافت هم گفته بود، مردم نباید منتظر باشند اسپیکر هوشمند مایکروسافت را همانند Home Pad یا Galaxy Home در هر جایی به این زودی ببینند.
وی در مصاحبه با VentureBeat گفته بود: "درباره‌ی اسپیکر هوشمند ما همکارانی داریم که در حال تجهیز وسایل با کورتانا هستند، و به خاطر این موضوعات هیجان‌زده هستیم. اما این بدان معنا نیست که می‌خواهیم بلندگوی هوشمند کورتانا با برند مایکروسافت داشته باشیم."
درحالیکه این حقیقت دارد که کورتانا بر روی دستگاه‌های زیادی از جمله صدها میلیون PC و ده‌ها میلیون کنسول Xbox وجود دارد، اما از نظر پذیرش کلی از سوی کاربران، بسیار عقب‌تر از دیگر دستیاران است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه