ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۵ فروردين

به گزارش ایرنا، ارائه‌ی تعدادی از خدمات دولت از طریق تلفن همراه که وعده‌ی آن سال گذشته داده شده بود، در آستانه‌ی بهره‌برداری قرار گرفته و به گفته‌ی معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران، به زودی دسترسی عموم مردم به این نوع خدمات جدید دولت الکترونیک فراهم می‌شود.
نصرالله جهانگرد مهرماه سال گذشته در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: پرتال دولت همراه که قابلیت نصب روی تلفن همراه را دارد تا ۲ ماه دیگر در اختیار عموم قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند سرویس‌های دولت را به راحتی از این طریق دریافت کنند.
رئیس وقت سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز آبان ماه سال گذشته با بیان اینکه ساختار اداری کشور ۴۰ سال است که هیچ تحولی نداشته، گفت: ۶۰ خدمت اداری کشور با هدف ایجاد تحول در این نظام، آماده‌ی ارایه‌ بر زیرساخت تلفن همراه است.
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران در تازه‌ترین گفتگویی که با ایرنا انجام داد، درباره‌ی زمان بهره‌برداری از این پروژه اظهار داشت: تاخیرهای ایجاد شده در بهره‌برداری رسمی از پروژه‌ی دولت همراه ما را بر آن داشت تا این خدمات را بدون برگزاری مراسم بهره‌برداری رسمی و تنها با حضور اصحاب رسانه به جامعه معرفی کنیم.
رضا باقری اصل افزود: معرفی خدماتی که با استفاده از تلفن همراه مردم می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند، در چند روز آینده و با اصحاب رسانه انجام خواهد شد تا مردم از مزایای این پروژه استفاده کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه