ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش تسنیم، دستورالعمل نحوه‌ی صدور مجوز و فعالیت کاریابی الکترونیکی برای اجرا به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ابلاغ شد.
دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستورالعمل نحوه‌ی صدور مجوز و فعالیت کاریابی الکترونیکی را برای اجرا به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ابلاغ کرد. این دستورالعمل که بر اساس ماده‌ی ۲۳ آئین‌نامه‌ی اجرایی کاریابی‌های غیر دولتی (ایجاد بانک اطلاعاتی از کارجویان و کارفرمایان) تهیه شده، در هیات موضوع ماده‌ی ۷ آیین‌نامه‌ی مذکور به تصویب رسیده است.
هدف از تدوین این دستورالعمل، ایجاد بستر حمایتی جهت شکل‌گیری و گسترش کاریابی الکترونیکی است که از طریق روش‌های دیجیتال یا نرم‌افزاری مانند استفاده از سایت‌ها، اپلیکیشن‌های تلفن همراه، وب‌سایت‌های اینترنتی دسته‌بندی‌کننده رزومه‌ها و فرصت‌های شغلی و یا سایر سرویس‌های دیجیتالی مانند شبکه‌های اجتماعی با ایجاد حلقه‌ی اتصال بین کارجویان و کارفرمایان فرآیند استخدام را تسهیل می‌نمایند.
بر اساس این دستورالعمل، کلیه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی فعالیت کاریابی الکترونیکی لازم است ابتدا درخواست خود را به اداره‌ی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه ارائه نمایند و در صورت احراز شرایط مندرج در این دستورالعمل توسط هیات استانی، مجوز کاریابی الکترونیکی توسط اداره‌ی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه صادر خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه