تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور

با وجود دمای هوای جهانی که به بالاترین حد خود دست پیدا کرده است، این مسئله نسبت به همیشه برای افراد از اهمیت بیشتری برخوردار شده است که از گرما و خورشید اجتناب کنند. یک استارتاپ واقع شده در سانفرانسیسکو به راه اندازی یک کمپین KickStarter برای یک دستگاه تهویه ی هوای قابل حمل پرداخته است که چیزی بیشتر از یک کمپرسور چرخنده در آن قرار گرفته است. Zero Breeze به منظور ایجاد نور، پخش کردن موسیقی از طریق بلوتوث و رساندن برق به دستگاه ها طراحی شده است و 5 ساعت پس از شارژ شدن باتری خود دوام خواهد آورد.
دستگاه های تهویه ی هوای قابل حمل در اندازه های مختلف مثلا اندازه ی یک اجاق توستر تا یک سطل آشغال بزرگ وجود دارند. در حالی که بیشتر آن ها می توانند به شکل تاثیرگذاری به خنک کردن فضاهای داخلی تا حد ممکن منجر شوند، نیاز به یک منبع برق پیوسته می تواند استفاده از آن ها را در محیط های بیرون محدود کند. تیمی که در پشت Zero Breeze قرار دارند، توانسته اند به مدیریت از میان برداشتن نیاز به کابل ، بدون فدا کردن قدرت خنک کننده ی آن بپردازند.
Zero Breeze از یک کمپرسور چرخنده با تکنولوژی خنک سازی در کنار یک ماده ی کاهش دهنده ی دما و سازگار با محیط و لایه ی اوزون یعنی Dupont R-134a  استفاده می کند. از آن جایی که این سیستم بسته شده است، کاربران لازم نیست که در مورد اضافه کردن این ماده به آن، به مرور زمان نگران باشند. خروجی خنک سازی Zero Breeze در دسته ی 1000 BTU در ساعت، قرار داده شده است و به منظور برآمدن از پس مناطقی تا 50 sq (4.6sq m) طراحی شده است.در فضاهای بسته، بر اساس گزارش ها، این محصول می تواند دمای محیط را تا 44.6 F یا 7 C پایین بیاورد.


چیزی که به Zero Breeze جذابیت می بخشد، باتری انتخابی آن برای کارکردن در زمان حمل است. با ظرفیت اضافه شده ی باتری 40000 mAh ، Zero Breeze می تواند گرمای محیط بیرونی را تا 5 ساعت استفاده ی مداوم با قرار دادن تنظیمات در سطح متوسط، خنک کند (3.5 ساعت با تنظیمات سطح بالا). همچنین اندازه ی  18.3 x 6.4 x 3.8 اینچی  (46.4 x 16.2 x 9.6 cm) و وزن 8.8 پوندی یا 4 کیلوگرمی آن باعث می شود که شما بتوانید آن را مانند یک جاروبرقی حمل کنید، Zero Breeze به طبقه بندی گدجت های مناسب برای کمپ و فضاهای بیرونی پیوسته است همانند خنک کننده ی Little Luxury و چادر Cinch! Pop-up .
این دستگاه تصفیه ی هوای قابل حمل توانسته است قابلیت های استفاده را به وسیله ی بلندگوهای بلوتوث دار خود، یک جفت پورت های شارژ 5 V / 1 A USB ، و چراغ LED که در اطراف پره های آن به تولید نور می پردازند، به نمایش بگذارد. همچنین بلندگوهای 3 W و 250 lm بزرگترین و بهترین بلندگوهای موجود محسوب نمی شوند، آن ها مطمئنا تا اندازه ای کار خواهند کرد و نیاز برای همراه داشتن دستگاه های اضافی را نیز حذف می کنند. و با داشتن سطح صدای 48 dB شما می توانید بدون نیاز به داد زدن از آن استفاده کنید.
تیمی که در پشت Zero Breeze قرا رگرفته است ادعا میکند که به توسعه ی نمونه های اولیه ی چندگانه ی در دست ساخت پرداخته است و آماده ی تولید است. فقط به یاد داشته باشید، زمانی که صحبت کمپین های همراه با سرمایه گذاری های جمعی می شود، همه چیز ممکن است اتفاق بیافتد، ما پروژه هایی را دیده ایم که در ابتدا با موفقیت روبرو شده و وعده های بسیاری را داده اند، اما در پایان سخت تر از آغاز خود شکست خورده اند. تقریبا سه سال پس از کمک کردن به منظور جمع آوری میلیون ها دلار برای خنک ترین خنک کننده در KickStarter ، اکثر حامیان همچنان دست خالی مانده اند  زیرا فروش آرام و کند آمازون این خلا مالی را پر نکرده است.
کمپین Kickstarter برای Zero Breeze توانسته است 147 درصد از هدف نهایی 100000 دلاری آن را جمع آوری کند، در حالی که هنوز 43 روز برای جمع آوری این سرمایه زمان دارد. افرادی که زودتر از همه به خریداری یک Zero Breeze بپردازند می توانند با قیمت 349 دلاری آن را خریداری کرده و 150 دلار کمتر از قیمت اصلی پرداخت کنند. هر خنک کننده، دارای یک آداپتور برقی، یک لوله ی ورودی و یک لوله ی تخلیه است. همچنین می توانید جدا از این بسته یک مجموعه ی باتری جداگانه نیز دریافت کنید.
اگر قالب ریزی، ابزارسازی و تولید آن با توجه به نقشه پیش برود، طرفداران آن می توانند انتظار داشته باشند که تحویل Zero Breeze از ماه مارچ سال 2017 آغاز شود.

برچسب هاAir conditioner
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

‌سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری Bryan Johnson بر روی Kernel