تکنولوژی
الناز فرجی۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت

اگر دچار انقباضات دوره ی قاعدگی میشوید میدانید که چقدر سخت است و بیشتر ما میخواهیم که درد را با دارو کمتر کنیم . livia به دنبال راهی دیگر برای از بین بردن این گرفتگی هاست .  این دستگاه جدید  که در اوایل آوریل راه اندازی شد در حال حاضر در اندیگوگو سرمایه جمع میکند و وعده ی خاموش کردن گرفتگی های قاعدگی را با ضربان های الکتریکی میدهد . با شوک، گرفتگی هایتان را برطرف کنید . جالب است ؟اگر تا به حال درمان الکتریکی توسط یک درمانگر فیزیکی یا ماساژور داشته اید ، با این روش آشنایید . لیویا طراحی شده تا گیرنده های درد مغز شما را متوقف کند . و  همانطور که در ویدئو میگوید " بخش های زنانه "  . اما لیویا هنوز توسط FDA تایید نشده ، در حالیکه این آزمایش روی 163 زن انجام میگیرد ، هیچ تحقیق واضحی صورت نگرفته که آیا این دستگاه کار میکند و مهم تر اینکه آیا این دستگاه 100 درصد امن است یا نه .
کاربرها دو پد ژل کوچک را به پوست محلی که درد میکند وصل میکنند ، لیویا زیر شکم را پیشنهاد میکند . دستگاه به طور مجزا به شلوار یا لباس های دیگر میچسبد . زمانی که روشن میشود ، میتواند با دکمه های کم و زیاد شدتش را بالا و پایین برد . حسش مخلوطی از لرزش آرام و خزیدن ریز است . درد ناک نیست اما تحرک هایی حس خواهید کرد  و برای من جواب داد . لیویا خیلی به موقع به دستم رسید تا این محصول را تست کنم . به لطف قرص ضد بارداری ام به اندازه ی قبل گرفتگی شدید ندارم اما کاملا از بین نرفته بود .


وقتی پد های لیویا را روی پوست زیر شکمم قرار دادم فرق خاصی حس نکردم ، چون گرفتگی هایم آنجا نبودند . جایی که من گرفتگی دارم این دستگاه را تبدیل به یک ماشین موم کنی برزیلی میکند تا یک متوقف کننده ی گرفتگی ، به خاطر پد های ژلی . من تقریبا همیشه درد را در قسمت پایینی پشتم دارم اما در دوره ی پریود شدید تر میشود - باعث میشود که این پد گرمایی شدید کار کند . وقتی این وسیله را پوشیدم ، پشتم حس بهتری داشت . تمام روز آن را پوشیدم و حتی وقتی هفته ام تمام شد چون باعث شده بود پشتم خیلی بهتر شود . مدیر کل لیویا ، چن ناچوم  میگوید که محدوده ی زمانی ای وجود ندارد و تمام روز پوشیدنش مشکلی ندارد . لیویا یک ماشین TENS ( محرک عصبی الکتریکی ) است ، مانند آنهایی که توسط درمانگر های فیزیکی استفاده میشوند . فرکانس لیویا مخصوص گرفتگی های قاعدگی است ، یعنی نیرویش کمتر از آن است که بتوانید در جلسات درمان فیزیکی از آن استفاده کنید .
اما اساسا یک ماشین TENS است . سخنگویی از کالج آمریکایی زنان و زایمان میگوید " تا جایی که میتوانیم بگوییم ، شاهد واقعی ای نداریم که این دستگاه را حمایت کند ، بنابراین هیچ راهی برای ارزیابی اعتبار این دستگاه نیست . " عضو دیگری از بخش درمان فیزیکی آمریکایی از نظر دادن در مورد اعتبار و امنیت لیویا سر باز زد . تنها هشدار امنیتی که لیویا میدهد این است که افرادی که از تنظیم کننده ی قلب استفاده میکنند یا در سه ماه اول بارداری اند نباید از این دستگاه استفاده کنند . به جز این موارد طراحی جمع و جور لیویا عالی است اما رنگ های شبرنگ و پد های گل گلی اش آن طور که باید با احتیاط نیستند . یعنی دستگاه را طوری صورتی کرده که لازم نیست اینطور باشد . دخترانه و زنانه کردنش لازم نبود ، به خصوص اینکه خیلی از زنها و دو جنسه ها پریود میشوند کاری به این طراحی ها ندارند .
در حالیکه قدردان پیدا کردن چیزی بودم که به من در کم کردن درد پریود کمک میکرد ، تا تحقیقات بیشتر حتی در فرکانس کم نمیتوانیم این را امن تر از دارو بنامیم . این چیزی است  که کمپانی میگوید . و از "بامزه " کردن محصولات مربوط به پریود دست بردارید . لازم نیست اینطور باشند .

برچسب ها'turn off' cramps
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سامسونگ تولید حافظه فلش ۴۸ لایه‌ای V-NAND را آغاز کرد