کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ مرداد

اعداد و ارقام منتشر شده در گزارش The Information نشان می‌دهد که مالکان خیلی کمی از دیوایس‌های مجهز به الکسا از آن برای خرید استفاده می‌کنند. از حدود ۵۰ میلیون کاربر الکسا، تنها نزدیک به صد هزار نفر بیش از یکبار از طریق این رابط صوتی خریداری کرده‌اند. اگرچه این موضوع آن چنان تعجب‌آور نیست، اما احتمالا به حوزه‌ی تجارت دستیارهای صوتی که آمازون و دیگران در تلاش برای بهبود آن هستند، صدمه بزند.
دیوایس Amazon Echo و هم قطارهایش معمولا برای اهداف مورد انتظار هر روزه، شامل گوش دادن به موسیقی، سوال در مورد وضعیت هوای فردا، و تنظیم زمان‌ها استفاده می‌شوند. همه‌ی این‌ها مواردی هستند که موبایل‌ها هم انجام می‌دهند، اما این همیارهای صوتی به عنوان مرکزی متمرکز برای وظایف خانگی بیشتری هستند.
اما بخشی از انتظاری که از گنجاندن این دیوایس‌ها در خانه‌ها وجود دارد، این است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها خرید خود را انجام دهند، به عنوان مثال "الکسا، Oreoی بیشتری سفارش بده" یا "الکسا، یک جفت هدفون لغو نویز Bose بخر." اما این کار همیشه برای کاربران عجیب و غریب بوده، چراکه مردم تمایل دارند قبل از خرید چیزی آن را ببینند، بررسی کنند، و به دنبال مناسب‌ترین قیمت بگردند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه