نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ دي

در کنفرانس توسعه‌ی I/O در ماه می، شرکت Google در مورد آوردن دستیار AI به بسیاری از محصولات ممکن برای اولین‌بار سخن به میان آورد که در حال حاضر Google Home و نرم افزار چت Allo در گوشی‌های هوشمند Pixel، یکی از آن‌ها می باشد. Google همچنین اعلام کرد، مقصد بعدی، دستگاه های Android TV از جمله  NVIDIA Shield است.
این در حالی است که شما می‌توانید از Google سوالاتی درباره‌ی شرایط آب و هوا، مدت سفر و یا اطلاعاتی تقویمتان دریافت نمایید. گفتنی است، حداقل شرایط لازم برای دریافت Assistant دارا بودن Android 6.0 Marshmallow یا 7.0 Nougat خواهد بود. دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از این دستیار هوشمند مانند Dish AirTV Player، کلیه‌ی Android TVهای موجود که مبتنی بر نسخه 6.0 یا 7.0 سیستم عامل باشند، از جمله Aquos Sharp TVs, Sony Bravia TVs و Xiaomi Mi Box ، تبلت NVIDIA Shield می باشند.
شایان ذکر است، در این میان NVIDIA Shield اولین دستگاهی است که می‌تواند تجربه‌ای بدون دخالت دست از کار با Assistant را به کاربران ارائه دهد. به معنای دقیق‌تر تنها کافی است با صدور فرمان به Shield، دستیار هوشمند Google را حتی بدون نیاز به استفاده از یک ریموت صوتی فعال نمایید.
متاسفانه هیچ اطلاعاتی مبنی بر انتشار نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی این نرم‌افزار در دست نیست.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پاسخ Google به عدم اعتماد اتحادیه‌ی اروپا به Android