نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۰ شهريور

Satya Nadella از مایکروسافت و Jeff Bezos از Amazon امروز قرارداد دو طرفه‌ای را اعلام کردند. این قرارداد کاربران را قادر می‌سازد از دستیار صوتی Alexa درخواست کنند تا Cortana را برای انجام برخی امور فراخوانی کند و بالعکس. در اینجا برخی از اظهارات این دو نفر آورده شده است.
Satya Nadella، مدیر عامل شرکت Microsoft گفت: «اطمینان از اینکه Cortana در همه جا و در هر دستگاهی برای مشتریان ما در دسترس است، اولویتی کلیدی برای ماست.» Jeff Bezos، موسس و مدیر عامل Amazon نیز گفت: «جهان بزرگ و متنوع است. چندین عامل چندگانه‌ی موفقیت آمیز هوشمند وجود دارد، هر کدام با دسترسی به مجموعه‌های مختلف داده‌ها و با بخش‌های مهارتی مختلف مخصوص."
مشتریان Alexa قادر به دسترسی به ویژگی‌های منحصر به فرد Cortana مانند رزرو یک جلسه و یا دسترسی به تقویم‌های کاری خواهند بود، یا یادآوری برای گرفتن گل در راه خانه و یا خواندن ایمیل‌های کاری، همه‌ی این‌ها فقط با استفاده از صدای خود کاربر ممکن می‌گردد. به طور مشابه، کاربران Cortana از Alexa درخواست کنترل دستگاه‌های هوشمند خانه‌شان را می‌کنند، از Amazon.com خرید می کنند، با بسیاری از بیش از 20000 مهارت ایجاد شده توسط توسعه دهندگان ثالث تعامل خواهند داشت و بسیاری موارد دیگر.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه