گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲ بهمن

به گزارشی از نشریه Wall Street Journal در روز پنج شنبه، مدیرعامل کمپانی کره ای Samsung Group دلایل اصلی احتراق گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را بیان نمود. بر اساس نظر متخصصین در زمینه گوشی های هوشمند، علت اصلی احتراق اندازه غیر استاندارد باتری بوده است. توسعه دهندگان باتری برای کمپانی های آسیا بر عهده ی شرکت باتری سازی ATL می باشد. مدیر عامل کمپانی Samsung Group برنامه ی تحقیق و بررسی هفت مرحله ای را برای بررسی این وضعیت مدون کرده است.
این کمپانی برای اولین بار محصول Samsung Galaxy Note 7 را در آگوست 2016 به بازار عرضه کرد، اما پس از مدت کوتاهی با دریافت گزارش متعددی در مورد احتراق محصول، تصمیم به توقف عرضه ی آن گرفت. اما کارشناسان احتراق را ناشی از عوامل مختلفی می دانستند.
یکی از مشهور ترین اتفاقات در ایالات متحده رخ داد. یکی از کاربران پس از خرید محصول در حال بازگشت به خانه، ناگهان متوجه ی آتش سوزی در صندلی ماشن جیپ خود شد. پس از حضور آتش نشانان مشخص شد شروع احتراق از باتری گوشی هوشمند بوده است. Samsung Group برای بازگرداندن بیش از 2 میلون گوشی فراخونی رسمی صادر کرد. این کمپانی 5 میلیارد دلار خسارت دید و سود حاصله در سه ماهه دوم 30 درصد نسبت به ماه قبل کاهش یافت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه