سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

به تازگی دلایل توقف تولید سری سوم بازی Half Life به صورت رسمی منتشر شده است. به گزارش مجله Game Informer، نماینده استودیو Valve اعلام کرد که این کمپانی قصد تغییر نام این بازی را در سری جدید نخواهد داشت. تا این لحظه تولید کنندگان این بازی مشهور و محبوب جهانی به کاربران خود وعده داده اند که سری جدید این بازی نیز منتشر خواهد شد.
با این حال نماینده استودیو Valve اظهار می کند که این کمپانی در حال حاضر در حال کار بر روی پروژه ای مهم برای تولید یک برنامه خاص می باشد. اما کاربران مطمئن باشند که گروهی از برنامه نویسان و طراحان این استودیو مشغول کار بر روی سری سوم بازی Half Life می باشند.
این استودیو قصد ندارد که بر روی پروژه بازی شوتر دیگری قبل از ارائه سری 3 این بازی کار کند، زیرا این امر سبب نارضایتی کاربرانی خواهد بود که مدت ها انتظار ارائه بازی را کشیده اند. اندرو رینر نویسنده و دبیر نشریه Game Informer می نویسد: «من چندین سال است که اخبار مربوط به این بازی را دنبال می کنم و آن را برای کاربران بازتاب می دهم، اما این بار تنها یک نفر از 30 کارمند این استودیو مایل به انجام مصاحبه بود که البته درخواست کرد که نامش فاش نشود.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه