ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۹:۴۵ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان با مشارکت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای عصر امروز با بیش از 40 غرفه در قالب شرکت‌های رایانه‌ای، اینترنتی، سیستم‌های اداری، امنیت تصویری، تجهیزات شبکه و نمایش در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین‌المللی منطقه‌ی آزاد انزلی افتتاح شد.

نمایشگاه مذکور با هدف نمایش دستاوردهای بخش خصوصی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان به شرکت‌ها و کارخانجات دیگر بخش‌‌های خصوصی و نهادهای دولتی برگزار می‌گردد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: فناوری اطلاعات امروز به عنوان پایه رشد اقتصاد و جایگزینی در زمینه‌ی توسعه است.
فرشید بخشی‌نژاد افزود: توسعه صنعت آی‌.تی در استان موجب رشد استان می شود و منطقه آزاد و کشورهای حاشیه دریای خزر دو پایه توسعه در گیلان بوده که تاکنون توجه خاصی به این دو بخش نشده است.
وی گفت: باید با همدلی و همکاری و به‌دور از نگرش‌های سیاسی و جناحی در راستای توسعه استان و رسیدن به جایگاهی که دولت به آن تأکید داشته، گام برداریم.
در مراسم افتتاح نمایشگاه الکامپ پیام استاندار گیلان نیز قرائت شد که عنوان کرد: الکامپ به عنوان یکی از نمایشگاه‌های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
محمدعلی نجفی افزود: نمایشگاه مذکور در حوزه فناوری روز دنیا فرصتی برای نمایش توانمندی‌های نخبگان جوان ما در حوزه‌ی ICT است.
وی توسعه و تدوام رشد اقتصادی گیلان را در گرو پایه‌گذاری صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان دانست و تصریح کرد: طرح‌های ابتکاری و خلاقیت‌های بدیع این حوزه می‌تواند یاری‌گر ما در تولید ثروت، ایجاد اشتغال و پیشرفت استان باشد.
استاندار گیلان تحقق دولت الکترونیک را به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید دانست که با کمک شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان به‌ویژه در تولید محتوی و ارائه خدمات الکترونیک تحقق می‌یابد.
در افتتاحیه‌ی این نمایشگاه، مهندس توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان نیز حضور داشتند.
از نکات قابل توجه نمایشگاه الکامپ امسال می‌توان به عدم حضور برخی شرکت‌های  PAP، FCP  و ISDPهای مطرح سطح کشور چون اندیشه‌ سبز خزر، شاتل، لایزر، پیشگامان، پارس آنلاین و آسیاتک اشاره نمود.
نمایشگاه الکامپ از 22 الی 26 شهریور ماه سال جاری از ساعت 16 الی 22 در منطقه آزاد انزلی برای بازدید علاقمندان دایر است.







برچسب هاElecompGilan
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
امیر گیلک
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور
الکامپ بی اندیشه هیچ صفایی نداره. من و دوستام هیچ کدوممون نمیریم.
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اختتامیه‌ی دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان برگزار شد