گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۰ اسفند

با بیش از ۵۰۰ فروشگاه خرده فروشی در سراسر جهان، برنامه‌های بازگشایی و تعطیلی چند فروشگاه اپل معمولا خبر قابل توجهی نیست، اما به نظر می‌رسد این شرکت انگیزه‌ی غیر معمولی برای تعطیلی این دو فروشگاه دارد: اپل تلاش می‌کند جلوی محکوم شدنش در یکی از پرونده‌های قانونی در این ایالت توسط ترول‌های پتنت را بگیرد.
بر اساس اخبار MacRumors، اپل هفته‌ی جاری به کارمندان این فروشگاه‌ها در مورد تعطیل شدن این دو منطقه‌ی خرده‌فروشی با نام‌های Apple Stonebriar وApple willow Bend اطلاع داد – از طرف دیگر، اپل قصد دارد پس از آن یک فروشگاه جدید به نام Galleria Dallas را بازگشایی کند. Willow Bend اولین فروشگاه اپل در تگزاس بود و اخیرا بازسازی شده بود. این دو فروشگاه قرار است ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ تعطیل شوند و فروشگاه جدید ۱۳ آوریل کارش را شروع کند.
مطابق با آخرین حکم دادگاه فدرال ایالات متحده، بسته شدن فروشگاه‌های Stonebriar و Willow Bend می‌تواند اپل را خارج از حوزه‌ی قضایی دادگاه فدرال نگه دارد که در ناحیه‌ی شرقی تگزاس قرار دارد. در این بخش، ترول‌های پتنت قبلا برنده ی رای‌های بزرگی در مقابل شرکت‌های بزرگ فناوری شده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه