کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

اخیرا شرکت خودروساز برقی Faraday Future، در پی فروکش کردن آشفتگی های داخلی خود، تنها دو مدیر ارشد خود را از دست داد. به گفته‌ی منابع خبری، Marco Mattiacci رئیس امور تجاری و برند FF و Joerg Sommer رئيس بخش بازاریابی و رشد محصول آن، از مقام خود در این شرکت کناره‌گیری کردند و هر دو از وب‌سایت FF حذف گردیدند.
قبل از پیوستن به FF ، آقای Mattiacci رئيس و مدیرعامل شرکت Ferrari  شمال امریکا و  Ferrari  آسیا و اقیانوسیه و همچنین مدیرعامل و تیم اصلی  Scuderia Ferrari Formula 1 ماشین‌‌های مسابقه‌ای بوده است. هنگامی که وی هفت ماه پیش به FF پیوست، برای این شرکت افتحار بزرگی محسوب می‌شد. کارکنان سابق FF، از Mattiacci به عنوان کسی که شرکت را در مسیر درست انداخته و بسیاری از اشتباهات مالی FF را مشخص و رفع نموده، یاد می‌‌کنند.
Sommer مدیر اجرایی سابق Volkswagen به مدت سه ماه در هیئت‌مدیره‌ی FF فعالیت کرده بود. وی قبل از کار در VW، مدیر اجرایی چند خودروسازی اروپایی دیگر مانندDaimler ،Opel و Renault بوده است.
شایان ذکر است، استعفای Mattiacci و Sommer می‌توانست قبل از رونمایی از اولین مدل تولید FF در نمایشگاه CES رخ دهد. اما هر دو مدیر قبل از خروجشان، برای شرکت بسیار تلاش کرده و منابع مالی مورد نیاز شرکت را فراهم کرده بودند.

برچسب هاFaraday Future
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Ikea concept kitchen 2025- آیا آینده ی آشپزی اینجاست؟