سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

توسعه دهندگان استدیو بازی های اینترنتی Black Isle Studios, سازنده بازی محبوب و پرطرفدار Fallout، پس از از ارائه نسخه اول بازی، مراحل تولید دو نسخه دیگر را نیز آغاز کردند که در صورت موفقیت پروژه می توانستند بازی را به سه بخش تبدیل کنند.
بازی جهان باز Fallout 3 در سال 2008 ارائه شد. پس از آن شاهد عرضه دو بازی دیگر مشابه در سبک نقش آفرینی Fallout: New Vegas و Fallout 4 بودیم. محبوبیت این سری بازی به اثبات رسیده است، اما این امکان وجود داشت که اگر دو پروژه لغو شده Fallout 3، اکران می شد، این سری از بازی داستان دیگری را رقم میزد.
به گفته توسعه دهندگان ارائه دو سری لغو شده بازی که یکی از آنها Van Buren نام داشت، مطمئنا روند بازی را تغییر می داد. مدیر عامل استدیوی Obsidian Entertainment فرگوس اورکاهارت، استدیوی سازنده Fallout: New Vegas، اشاره کرد، در آن زمان آنها مشغول کار بر روی پروژه Fallout 3 در استدیو Black Isle Studios بوده اند. به گفته وی یکی از پروژه‌های لغو شده، بازی Icewind Dale بوده است.
اولین سری این بازی با مضمون جهان پس از پس از فاجعه هسته ای، در سال 1997 منتشر شد و به یکی از معروف ترین آثار بازی  در ژانر آخرالزمانی تبدیل شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه