تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ فروردين

رقابت ایجاد هر دو سخت افزار و نرم افزاری که در بازار واقعیت مجازی عرضه شود بسیار داغ است و در حال حاضر GoPro برنامه های خود را برای حمایت از فیلمسازان واقعیت مجازی و طرفداران آن ارائه کرده است.
در این هفته انجمن ملی پخش، رویداد جدیدی در لاس وگاس داشت، یک دوربین جدید واقعیت مجازی و راه اندازی یک پلت فرم واقعیت مجازی جدید برای اشتراک گذاری همه جانبه این فیلم ها عرضه شد.


ابتدا GoPro دوربین جدید واقعیت مجازی Omni را نمایش خواهد داد که داری ویژگی 6 دوربین هماهنگ است که شرکت، آن را صف کروی نامیده است اما جایگاه دوربین بیشتر شبیه به یک مربع گرد است.6 دوربین  Hero4 به علاوه تجهیزات آلومینیومی که بسیار سبک وزن است و برای عکس العمل های سریع ساخته شده است، قیمت آن 4999 دلار است و به کاربران اجازه میدهد تا 8k ویدئو ضبط کنند.
همچنین این شرکت به معرفی GoPro واقعیت مجازی، یک وب سایت ترکیبی و یک پلت فرم برنامه رایگان برای ios و اندروید طراحی شده تا محتوای واقعیت مجازی را از سراسر جهان به سهولت اشتراک گذاری آن محتوا ارائه کند.


از اجرا تا راه اندازی پلت فرم واقعیت مجازی ،GoPro یک نمونه خیره کننده از برخی فیلم برداری ها را در دسترس خواهد گذاشت. پیش نمایش این فیلم ها در یوتیوب موجود است و به صورت کاملا تعاملی است.
اما با وجود افزایش میزان محتوای غنی واقعیت مجازی ، سیستم عامل های مشابه در این رده مانند Samsung'sMilk تا کنون موفق به ایجاد علاقه بسیار فراتر از طرفداران واقعیت مجازی شده است.
با این حال رد پای جریان اصلی GoPro و تمرکز بر تسخیر فعالیت در فضای بازار از ورزش اسکیت گرفته تا گشت و گذار میتواند تنها پلت فرم واقعا قوی برای اشتراک گذاری محسوب گردد.
Omni در وب سایت GoPro از روز دوشنبه برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ساخت نسخه واقعیت مجازی از بازی جذاب ps4