تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ مرداد

آخرین خط تولید تجهیزاتی است که به مجموعه ی دوستانه ی LG G5 پیوسته است که می تواند بیشتر از 30 دقیقه زیر آب بماند.
LG G5 از دوستان گران قیمت بسیاری برخوردار است. مجموعه ی LG از تجهیزات جانبی، قرار بود به همراه تلفنی استفاده شود که از هدست واقعیت مجازی، دوربین 360 درجه و قابلیت صدای Hi-Fi برخوردار باشد. و آخرین مجموعه ای است که به آغوش دوربین Action LTE LG پیوسته است. ما اولین بار این دوربین را در ماه می مشاهده کردیم، اما حالا بالاخره آماده است تا آن را در دنیای واقعی ببینیم، اگرچه تنها در کره ی جنوبی می توانیم شاهد آن باشیم.
برای شروع باید بگوییم که Action Cam LTE قرار بوده است که برای اکتشافات ناهموار به کار گرفته شود، با داشتن قابلیت ضدآب بودن IP67 ( و همچنین مقاومت در برابر گرد و غبار و شن و ماسه)، این مسئله بدین معناست که شما میتوانید آن را در زیر آب تا عمق یک متر و برای 30 دقیقه قرار دهید و سپس دوباره از آن استفاده کنید. با داشتن یک پردازشگر Snapdragon 650 ، حافظه ی 2GB و 4GB حافظه ی داخلی، و یک دوربین با زاویه ی گسترده ی 1/2.3 اینچی 123 MP ، باید از قدرت کافی برای ادامه دادن راه برخوردار باشد.
ویژگی کلیدی آن قابلیت اتصال آن است. اگر شما از افرادی هستید که تمایل دارید ویدیوهایی که در زمان بودن در آّب و یا بالا رفتن از صخره و یا در زمان انجام سایر فعالیت های فیزیکی گرفته اید را به اشتراک بگذارید، این دوربین به پشتیبانی از LTE و 3G می پردازد تا شما بتوانید با استفاده از Youtube Live یا سایر خدمات پخش زنده، به پخش ویدیوهای خود بپردزاید. به این روش می توانید از کل مرحله ی آپلود کردن بگذرید و به صورت زنده به پخش ویدیوی خود یا هر کار دیگری که در هر حال انجام آن هستید، بپردازید. از آخرین باری که آن را مشاهده کردیم، تغییر زیادی در آن حاصل نشده است، پس به نظر می رسد که LG در نهایت قاب مناسبی را برای آن ساخته است. آخرین باری که آن را مشاهده کردیم، به نظر می رسید که در کنار یک GoPro بسته بندی شده است.
به روزرسانی: LG به ما گفته است که آن چه که ما در ابتدا در مورد آن فکر می کنیم ممکن است یک درپوش لنز باشد که در حقیقت در قسمت پشت دستگاه و در جایی قرار گرفته است که شما کارت Micro SD و یک سیم کارت نانو را در آنجا قرار می دهید، پس همچنان لازم است تا برس این لنز را دم دست نگه دارید.

برچسب هاLG ActionCamera
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیوی جدید ال جی و معرفی 5 قابلیت برتر دوربینG4