تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور

آیا شما یک دستگاه با قابلیت زوم و عکسبرداری 10X در پشت گوشی خود می خواهید؟
زمانی که Motorola و Lenovo از Moto Z رونمایی کردند، آن ها ازتمام میزبانان MotoMods به غیر از یکی از آنها پرده برداری کردند. ویژگی اضافی برای دوربین گوشی که تصاویر آن به بیرون درز پیدا کرده بود، کجاست؟ ظاهرا، هنوز در حال آماده شدن است، و ممکن است چیزی بیشتر از آن چه که شما انتظارش را دارید باشد. Moto G3 در میان تصاویر اجتماعی وارد شده است که نشان می دهد این ویژگی دوربین نه تنها همانطور که پیش بینی می شد، از برند Hasselblad است، بلکه از یک لنز زوم بصری 10X نیز برخوردار است. هیچ اشاره ای به حسگر آن یعنیalas نشده است، اما فکر می کنیم که به احتمال زیاد از کیفیت نشانه گرفتن و عکس گرفتن برخوردار باشد که با توجه به اندازه ی حسگر به جای فرمت متوسط امضای Hasselblad این کار را انجام می دهد. شما می توانید عکس های بهتری در مقایسه با دوربین معمولی خود بگیرید، اما ما به اندازه ی تصاویر اینستاگرام با کیفیت مجله روی آن حساب نمی کنیم.


اگر تصاویری که به بیرون درز پیدا کرده اند معتبر باشند، لازم نیست که برای جزئیات بیشتری صبر کنید. Hasselblad MotoMod ممکن است در برنامه ی IFA آلمان معرفی شود، که به صورت رسمی در 2 ماه سپتامبر آغاز می شود. هیچ جزئیاتی در مورد قیمت ارائه داده نشده است، اما نمی توانیم تصور کنیم که سخت افزار دوربین Hasselblad ارزان قیمت باشد. ما انتظار چیزی با تخمین ویژگی اضافی عکسبرداری قبلی Sony’s QX10 را داریم که حدود 230 دلار قیمت داشته است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا می خواهید بهترین تصاویر را با اکشن کم سونی ضبط کنید؟ فیلم جدید سونی به شما نشان خواهد داد که چگونه می توانید چنین کاری انجام دهید