گوناگون
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ بهمن

شرکت Phantom به‌ تازگی دوربین جدید و حرفه‌ای V2640 را برای علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری معرفی کرده است. این دوربین قادر است تا تصاویر را با نرخ 25030 فریم در ثانیه ثبت نماید. به گزارش HotGeo، وضوح تصاویر ثبت‌شده 1080p و با نرخ CMOS-sensor 11750 فریم بر ثانیه ثبت می‌شود.
چند وقتی است که تولیدکنندگان دوربین‌های حرفه‌ای تلاش می‌کنند تا برای تولید دوربین‌هایی که بتوانند صحنه‌های آهسته را با کیفیت بالا به تصویر بکشند، رقابت کنند. از ویژگی اصلی این دوربین اندازه‌ی بسیار جمع‌وجور آن است. این اولین دستگاهی است که با توجه به ویژگی‌های موجود نسبت به نمونه‌های مشابه، در کف دست شما جای می‌گیرد.
اکثر دوربین‌های مشابه، با توجه به سیستم خنک‌کننده و دیگر لوازم جانبی بزرگ‌تر هستند. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان با توجه به کیفیت تصاویر ضبط‌ شده و نرخ بالا در فریم‌ها، دوربین نیازمند به حجم بالایی از حافظه‌ی ذخیره‌سازی است از این‌ رو این دوربین دارای 288 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است، همچنین می‌توان میزان حافظه را با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی به 2 ترابایت افزایش داد. همچنین اطلاعات با استفاده از کابل با سرعت بسیار بالا انتقال می‌یابد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه