تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ خرداد

در پنج سالی که گوگل پروژه هنری خود را در سال 2011 آغاز کرد، این پروژه نزدیک به 200 تصویر بسیار با کیفیت را از آثار هنری در سراسر جهان ثبت کرده است. با پیشرفت سریع این گروه، این شرکت پنج برابر این عدد را به تنهایی در امسال ثبت کرده است، به لطف ابزار جدیدی به اسم "دوربین هنری".
"پروژه هنری" جزئی از کانون فرهنگی گوگل است، که به کاربران وب اجازه می دهد نمایشگاه ها و مجموعه های موجود در آرشیو ها و موزه ها را مشاهده کنند. از سایر پروژه های اخیر کانون فرهنگی گوگل  میتوان به اضافه کردن موزه Guggenheim نیویورک به نرم افزار Street View و یک تور گردشگری 360 درجه مجازی از خانه ی اوپرای سیدنی اشاره کرد.
"عکس های یک میلیون پیکسلی" که توسط "پروژه هنری" تولید شده اند، روی وب سایت کانون فرهنگی گوگل انتشار یافته اند. هر تصویر از بیش از یک بیلیون پیکسل تشکیل شده و این به بینندگان امکان بزرگ نمایی تصویر برای بررسی آن با جزئیات بسیار زیاد را می دهد. می توان هر ضربه که با قلمو بر بوم زده شده را از نزدیک دید و سپس با بزرگ نمایی چگونگی چینش آن ها در کنار یکدیگر را مشاهده کرد. البته، گوگل ادعا می کند این تصاویر می توانند جزئیاتی را آشکار کنند که بر چشم غیر مسلح پوشیده اند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

افزایش 40 درصدی ویروس های اندرویدی در سال گذشته