سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

این دستگاه جدید Sofort نام دارد و قدری عجیب به نظر می‌رسد. در واقع این محصول یک دوربین فوری ۳۰۰ دلاری است که توسط شرکت Leica ساخته شده است. ظاهر این دوربین نیز بیشتر شبیه لوگوی اینستاگرم است که واقعیت یافته است. قیمت این دستگاه باعث می‌شود که از محصول مشابه شرکت Fujifilm عقب‌تر بماند، اما بیایید صادق باشیم. در مورد شرکت Leica صبحت می‌کنیم، شرکتی که همواره قیمت محصولاتش بالاتر از متوسط بازار بوده است.
این محصول می‌تواند حالات متنوعی از عکاسی را انجام دهد. شاید معروف‌ترین آن، گرفتن پرتره شخصی باشد؛ لفظی که شرکت Leica به‌جای سلفی در نظر گرفته است. این دوربین همچنین دارای تایمر هم می‌باشد. پس واقعا نباید نگران چگونگی گرفتن پرتره‌های شخصی بود! از آن بهتر، جلوی دوربین آینه‌ای وجود دارد که هنگام عکس گرفتن از خود متوجه‌ی ظاهرتان می‌شوید. از دیگر حالات قابل عکس‌برداری با این دوربین، می‌توان Macro، Action و People & Party را نام برد.
یک سری عملکردهای خودکاری چون تنظیم فوکوس و روشنایی نیز در این دوربین تعبیه شده است. Leica برای محصول جدید خود نیز، فریم‌های چاپی متفاوت و با اسم خاصی در نظر گرفته است. فریم‌های چاپی این دوربین در دو حالت سیاه و سفید و رنگی عرضه می‌شوند. شاید فریم Leica با نام‌ Warm Cream Color شباهت بسیاری با محصول Polaroid داشته باشد.
دوربین جدید Leica و فریم آن، در ماه نوامبر به بازار عرضه خواهند شد.

برچسب هاLeicaCameraSofort
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Leica از دوربین چاپ فیلم فوری Sofort پرده برداری کرد