تکنولوژی
الناز فرجی۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر

در ماه جولای ، نوکیا مسیر جدید و جالب شرکتش را معرفی کرد. دوربین واقعیت مجازی به شکل توپ به نام ozo که برای حرفه ای ها است . خب این وسیله حالا برای خرید آماده است و با قیمت 60000 دلار خیلی ارزان نیست . چون بر خلاف برخی دوربین های VR ( واقعیت مجازی ) دیگر مانند 360fly 399 دلاری ، ozo ی نوکیا برای کاربران معمولی نیست ؛ در واقعا آن را "اولین دوربین واقعیت مجازی حرفه ای دنیا " خواند . خب بیایید ببینیم ozo با خود چه آورده ؟  این دوربین با استفاده از سنسور های عکس 2k x 2k اش به صورت 30 فریم در ثانیه (fps) فیلم کروی 360 در 180 درجه میگیرد ، مانند چیزی که نوکیا به آن صدای پیرامونی 360 x 260  میگوید . این وسیله بدون سیم کار میکند و هم فیلم و هم صدا را در درایو نیمه هادی 500 گیگ ذخیره میکند (ssd) . این مدول رسانه ای که شامل  SSD میشود ، همراه با مدول نیرو ,کارتریج دیجیتالبی قابل تغییری را شکل میدهد که شما را قادر میسازد تا 45 دقیقه فیلم را قبل از اینکه جدیدش را وصل کنید ، بگیرید. همانطور که در صفحه ی اصلی OZO ی نوکیا نشان داده شد این طراحی بیسیم از نظر تئوری به شما این امکان را میدهد تا  OZO را بر یک هواپیمای کنترل از راه دور وصل کنید ، ، اگرچه شما باید هواپیما را جداگانه بخرید .
Ozo همچنین با یک کنترل بیسیم و یک نرم افزار نظارت گر زمان اصلی همراه است که ورودی همزمان را برای هر هشت دوربین نشان میدهد . toolbox شما  بخش مهم است که باید آن را یاد بگیرید.
گرچه فضای 360 درجه ی دوربین تا یک سال پیش تقریبا وجود نداشت , حالا نوکیا به تعدادی از تولید کنندگان ملحق میشود که یا محصولی مشابه ساخته اند یا میخواهند بسازند ، مانند gopro,jaunt ,lytro و گوگل .
شما میتوانید در حال حاضر ozo  نوکیا را از اینجا از پیش سفارش دهید ( با بیعانه ی 5000 دلار ) ، و انتظار میرود که در ربع اول 2016 آماده باشد. چند وسیله ی فرعی نیز برای فروش آماده خواهند بود : یک کارتریج دیجیتالی ذخیره  که برای شما 5000 دلار هزینه خواهد داشت (همچنین میتوانید مدول رسانه ای را به قیمت 2500 دلار بخرید ) و کامپیوتری پایه با قیمت 1500 دلار .

برچسب هاNokiaCamera
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نوکیا با دوربین OZO به حوزه واقعیت مجازی وارد می شود