تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

تا به حال دیگر همه با دوربین های فیلمبرداری که تصاویر سه بعدی ضبط میکنند یا فیلم های معمولی دو بعدی را مخابره میکنند آشنا هستند . EYSE جدید Vairdo توانایی ضبط ویدئو های سه بعدی با کیفیت بالا و توانایی پخش زنده را دارد . یعنی فرد میتواند این دوربین را در حین فعالیت هایی مانند اسکی و چیزهای دیگر پوشیده باشد و به افراد دیگر این امکان را میدهد تا به صورت تصویر اول شخص او را ببینند . این دوربین مجهز به GPS ضد ضربه ، ضد آب ( بستگی به مدلش دارد ) است و دو لنز 5mp به کار میگیرند . این باعث میشود که بتوانند ویدئو های معمولی ضبط کنند که از دوربین و وای فای گیرنده دریافتش کنند . این گوشی میتواند در یک هدست واقعیت مجازی سوم شخص نصب شوند . با استفاده از شبکه های موبایل ، خیلی زود امکان تصویر برداری بهتر برای بینندگان در جاهای مختلف دنیا به وجود خواهد آمد .
یک گزینه ی صوتی دو کاره به این معناست که هم گیرنده میتواند چیزی که دوربین گرفته را بشنود و هم میتواند با فیلم بردار صحبت کند . این نوعی ارتباط از راه دور به وجود می آورد و امکان این را میدهد تا بینندگان بتوانند بفهمند چه اتفاقی افتاده و کسانی که در فیلم هستند را ببینند .
فیلم ها میتوانند برای پخش بعدی ضبط شوند ، به علاوه در فرمت دو بعدی ol' هم میتوانند ذخیره شوند . اگر علاقه مند به گرفتن EYSE خودتان هستید ، در حال حاضر سوژه ی کمپین کیک استارتر است . بیعانه ی 349 دلار میتواند برایتان یک مدل پایه بیاورد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود ، قیمت خرده فروشی اش 699 دلار خواهد بود .

برچسب هاBug-eyed
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل پول بیشتری برای bug اندروید ارائه می دهد