موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

وب‌سایت معتبر سنجش کیفیت دوربین‌های گجت‌های مختلف، DxOMark، نتایج آزمایشات خود را بر روی سری گوشی‌های Pixel انجام داد و نتیجه‌ی حاصل نمره‌ی ۸۹، یعنی ۳ نمره بالاتر از iPhone 7 بود. طبق گزارش منتشر شده از سوی این وب‌سایت، کیفیت تصویرها بسیار بالا بوده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوربین می‌توان به دقت بالای آن در ثبت جزئیات اشاره نمود. دلیل آن را می‌توان به استفاده از لنز ۱۲.۳ مگاپیکسلی با اندازه‌ی پیکسل‌های بزرگ‌تر نسبت داد. این دوربین حتی در شرایط مختلف نوری نیز از خود کیفیت بالایی نشان داده است و از نظر دقت Exposure، کنتراست و تعادل سفیدی نور بسیار خوب عمل می‌کند. در کنار این موارد، فوکوس خودکار سریع را نیز اضافه کنید.
عملکرد بسیار خوب دوربین Pixel تحت شرایط مختلف، آن را انتخاب فوق‌العاده‌ای برای هر نوع عکاسی می‌کند. همان‌طور که کیفیت عکس‌برداری هر دستگاه با حسگر کوچک در شرایط نوری مناسب مطلوب می‌باشد، نتایج حاصل از این گوشی نیز در شرایط نوری کم‌نیز بسیار مناسب بوده است و جزئیاتی را ثبت کرده است که از گوشی‌های هوشمند بعید به نظر می‌رسیده است.
دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی این گوشی با یک لنز f/2.0 معرفی شده و فوکوس خودکار از طریق ترکیب دو روش LDAF و PDAF ارائه شده است. Pixel می‌تواند ویدئوهای با دقت 4K را در 30fps و با دقت 1080p را تا 120fps ضبط کند.
وب‌سایت DxOMark بالاترین نمره‌ی کیفیت را به دوربین Pixel در بین تمامی دوربین‌های گوشی‌های هوشمند اختصاص داده است. برای مشاهده‌ی کامل نتایج آزمایش و چگونگی انجام آن، می‌توانید به مشروح پست این وب‌سایت مراجعه نمایید.

برچسب هاgooglePixelCamera
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google مشکل روشنایی بیش از حد لنز دوربین Pixel را تأیید کرد