گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ بهمن

دونالد ترامپ پس از انجام مراسم سوگند ریاست جمهوری آمریکا مجبور شد تا گوشی قدیمی خود را به مامورین امنیتی ایالات متحده تحویل دهد تا برای وی نمونه ای از گوشی هوشمند کاملا ایمن آماده شود. اما به گزارش مجله نیویورک تایمز، ترامپ هنوز در حال کار کردن با یک گوشی اندرویدی است.
نیروی امنیتی کاخ سفید برای برقراری امنیت رئیس جمهور آمریکا به وی توصیه کرده است از گوشی های هوشمند اندرویدی استفاده نکند و شماره شخصی خود را نیز تغییر دهد. اما گویا وی تمایلی به تبعیت از توصیه های امنیتی ندارد. با این حال رئیس جمهور ایالات متحده، دوناد ترامپ در تنها صفحه اجتماعی Twitter  خود @realDonaldTrump پست هایی منتشر کرده است که نشان می دهد وی هنوز از گوشی اندروید خود استفاده می کند. البته توییت های دیگر کارکنان کاخ سفید همه از گوشی iPhone منتشر شده اند.
حال این سوال پیش می آید که گوشی اندرویدی ترامپ چه مدلی است؟ به گفته گارشناسان AndroidCentral، ترامپ از گوشی هوشمند Samsung Galaxy S3 محصول ماه می سال 2012 استفاده می کند. آخرین سیستم عامل ارائه شده برای این گوشی Android 4.3 Jelly Bean بوده است و آخرین به روز رسانی امنیتی را در ماه آگوست 2015 دریافت کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه