تکنولوژی
سید سجاد احمدی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ خرداد

رویای ساخت دِرونی که انسان ها را با خود برفراز آسمان ها به مقصد تعیین شده برساند یک قدم دیگر به واقعیت نزدیک می شود.
بر اساس مجله Lasvegas journal  ، Ehang 184 برای اولین بار در CES2016 در Las Vegas رونمایی شده و برای پرواز آزمایشی به نوادا فرستاده می شود.
مثل یک هواپیمای کوچک تک نفری می ماند, اما در واقع یک دِرونِ به تمام معناست.
مسافر بر روی صندلی اش می نشیند و مقصد را انتخاب میکند و Ehang184 باقی کار را انجام می دهد.
زمانی که ما در آغاز سال با دستیار بنیانگزار اصلی CFO مصاحبه کردیم ایشان گفت که در تماس با FAA (شرکت فدرال هوایی) هستند.
Ehang در نهایت با همکاری مجموعه سیستم های خودکارِ نوادا تست های خودش را انجام خواهد داد.
مجله Lasvegas journal می گوید این مجموعه بر اساس بیانیه های رسمی دولتی و والیان نوادا در حال طی کردن مراحل نهایی گرفتن مجوز از FAA هستند.
مدتهاست Ehang و NIAS روند گرفتن مجوز برای این تست پرواز را طی می کنند اگرچه هنوز هم مجوز اصلی از FAA برای اجازه پرواز این درون صادر نشده. علاوه بر این باید به FAA اطمینان خاطر بیشتری هم بدهند از آنجایی که در این پرواز آزمایشی یک سرنشین ناظر هم وجود دارد. با تمام این ها منابع به ما رساندند که Ehang هنوز به مجوز های متعددی از FAA آن هم برای آن درصد از پرواز خودکاری که برای این دِرون در نظر گرفته است احتیاج دارد.
اگر همه این ها عملی شود در طول چند هفته اخیر برای این شرکت در واقع دو اتفاق بزرگ افتاده است. ماه گذشته شرکت اعلام کرد که در حال همکاری با  Lung Biotechnology برای انتقال ارگان های بدن مورد نیاز برای بیمارستان هاست. این شرکت هزار دستگاه Ehang184 سفارشی برای اهداف مورد نظرش سفارش داده است.
اجازه نوادا برای تست این دِرون زیاد هم تعجب بر انگیز نیست از آنجا که نوادا همیشه از تکنولوژی های جدید حمل و نقل حمایت کرده و به آنها اجازه تست کردن محصولاتشان را داده است.

برچسب هاNevadadrone
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ناسا در حال کار کردن با دانشجویان بر روی طرح هوای پیمای مریخ است