سرگرمی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۶ تير

استودیو ندررلم اعلام کرد که بازی جدید بی عدالتی های 2 تعداد زیادی DLC دریافت خواهد کرد و بلافاصله پس از اتمام بصورت عمده عرضه خواهد شد. همچنین اعلام کرد که در بازی شاهد تعداد زیادی از قهرمانان و شخصیتهای منفی دنیای DC خواهیم بود.
اد بون، رییس استودیو ندررلم، در این سری از بازی، ویژگیهای جدیدی اضافه شده است که سبک گیم پلی مبارزه ای آن را تغییر خواهد داد. همچنین قرار است با ویژگی های پرداخت درون برنامه ای به امکانانت و سرعت بازی افزوده شود. Injustice 2 جدیدترین بازی مبارزهای با محوریت شخصیتهای دنیای دیسی است که بسیار بزرگتر از نسخه قبل خواهد بود. در این بازی گیمرها برای اولین بار میتوانند ظاهر، تجهیزات و نوع مبارزه شخصیت خود از دنیای DC را شخصیسازی کنند و به همین دلیل هم هر نبرد حالت منحصر به فردی خواهد داشت که معرف سبک بازی گیمر است.
آخرین محصول استودیو ندررلم ، بازی مورتال کمبت X،  که در مجموع هشت به روز رسانی دریافت  کرد.

در این بازی گیمرها برای اولین بار میتوانند ظاهر، تجهیزات و نوع مبارزه شخصیت خود از دنیای DC را شخصیسازی کنند و به همین دلیل هم هر نبرد حالت منحصربهفردی خواهد داشت که معرف سبک بازی گیمر است.
در سری قبل این بازی جوکر با منفجر کردن بمب در متروپلیس و لوییس لین و پسرش را می کشد. در این بازی بتمن فرمانده مخالفان و سوپرمن حکومت دیکتاتوری خود را به راه انداخته است.
در سری 2، بتمن و گروهش سعی می کنند شهر را از دست حکومت دیکتاتوری سوپرمن نجات دهند. سوپر من با انجام کارهایی قصد نابودی بشر را دارد.

برچسب هاInjustice 2Game
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سازنده فیلم نیمه کوتاه جنگ ستارگان میخواهد جمعیت برای بازسازی فرشته سیاه پول پرداخت کنند