گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۵ تير

مدیر دیدبان سایبری روسیه الکساندر ژاروف، در مصاحبه با شبکه‌ی NTV اعلام کرد پیام‌رسان تلگرام تا چند روز آینده بر اساس برنامه‌ریزی این سازمان در روسیه فیلتر خواهد شد. تصمیم روسیه برای فیلترینگ تلگرام به دلیل امتناع پاول دوروف از قرار دادن سرویس های دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران این شبکه به مقامات دولتی روسیه اتخاذ شده است.
این سازمان درخواست فیلترینگ را در تاریخ 23 ژوئن برای دوروف ارسال کرد که دوروف در پاسخ به این درخواست اعلام کرد در صورت اصرار روسیه برای این کار، کاربران این کشور را از ارائه خدمات تلگرام محروم خواهد کرد و تمامی کاربران و حتی مقامات به استفاده از پیام‌رسان‌های آمریکایی روی خواهند آورد که در نتیجه‌ی آن سیستم‌های اطلاعاتی به راحتی به تمامی اطلاعات کاربران دسترسی پیدا خواهند کرد.
دوروف افزود: واقعا از این امر تعجب می‌کنم که چرا باید تنها پیام‌رسان Telegram در این کشور مسدود شود و سرویس‌های خدماتی غربی همانند WhatsApp و Facebook Messenger تاکنون تهدیدی از این سازمان دریافت نکرده‌اند. وی گفت این مسئله یک شوخی ساده نیست بلکه کشور به راحتی در معرض تهدید تروریسم قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه