ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن

فرآیند انتخاب بهترین بازی ایرانی از نگاه مردم در هفتمین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران آغاز شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، یکی از مهم‌ترین عناوین جشنواره‌ی گیم تهران، بهترین بازی سال از نگاه مردم است که هر سال با استقبال قابل‌ توجه علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.
شیوه‌ی انتخاب بهترین بازی مردمی سال به این صورت است که هر بازی یک کد اختصاصی داشته و علاقه‌مندان آن بازی با ارسال کد بازی مربوطه به سامانه‌ی پیامکی به شماره‌ی 20000717 به آن رای خواهند داد. هر خط تلفن همراه تنها می‌تواند به یک بازی رأی دهد و در نهایت با توجه به آرای رسیده، بهترین بازی سال از نگاه مردم معرفی خواهد شد.
172 بازی در هفتمین جشنواره‌ی گیم تهران امسال به رقابت می‌پردازند که از بین آن‌ها، بازی‌هایی که انتشار عمومی شده‌اند می‌توانند در بخش مسابقه‌ی مردمی جشنواره شرکت کنند. توسعه‌دهندگان این بازی‌ها می‌توانند کد بازی‌شان را در اختیار طرفداران و مخاطبان خود قرار دهند و آن‌ها را در جهت شرکت در مسابقه مردمی جشنواره ترغیب کنند.
بر اساس این گزارش به شرکت‌کنندگان در این مسابقه نیز به‌ قید قرعه جوایز ارزنده‌ای در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد که از جمله‌ی آن می‌توان به دو دستگاه PlayStation 4 اشاره کرد. علاقه‌مندان به انتخاب بهترین بازی سال تا ۵ اسفندماه فرصت دارند تا به بازی مورد علاقه‌ی خود رأی دهند. بهترین بازی سال از نگاه مردم نیز همراه با معرفی دیگر عناوین برتر، 19 اسفندماه و در جشن اختتامیه‌ی جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران معرفی می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه