ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر

رئیس جمهور در همایش حقوق شهروندی ضمن حمایت از اقدامات وزیر ارتباطات گفت: بخش مهمی از حقوق شهروندی دسترسی به ارتباطات آسان، ارزان، امن و با حفظ حریم خصوصی است.
دکتر روحانی در همایش حقوق شهروندی پس از پایان گزارش آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات گفت: وزیر جوان کابینه‌ی دوازدهم فعالیت‌های اززشمندی را در زمینه‌ی ارتباطات داشته است. فکر می‌کنم بخش مهمی از حقوق شهروندی مردم در زمینه‌ی ارتباطات دسترسی به ارتباطات آسان، ارزان، امن و با حفظ حریم خصوصی است.
وی افزود: می‌دانیم آقای جهرمی در جایی است که فشار زیادی وجود دارد و از د‌ولت یازدهم ایستادگی کردیم‌ برای اینکه مردم بتوانند ارتباط سهلی را داشته باشد.
رئیس جمهور تصریح کرد: این فشارها وجود دارد و ما همچنان ایستادگی خواهیم کرد. ایشان باید بایستد و مقاومت کند و همه‌ی دولت پشت سر ایشان است این داستان ساده نیست، حق بزرگ مردم است اینکه لیسانسه‌ای که معلوم نیست با چه نمره‌ای 140 واحد حقوقی را گذرانده، بخواهد برای سرنوشت یک ملت با اقلیم خود تصمیم بگیرد، شدنی نیست. این از حقوق مهم مردم است حالا اگر یک نفر در مصرف آب اسراف کرد قاضی می‌تواند آب شهر‌ یا یک سد را قطع کند. باید با متخلف برخورد شود و‌ نمی‌توان ملتی را از آب خوردن محروم‌ کرد.
رئیس دولت تأکید کرد: فضای ارتباط مردم با جهان حفظ خواهد شد و وزیر ارتباطات در اینجا قول می‌دهد تا دستش روی فیلترینگ نرود.
روحانی همچنین خاطرنشان کرد: اخلاق برای ما مهم است. اینترنت، کودکان، آینده‌ی جوانان و‌ حراست از آن برای ما مهم است و تا روزی که حیات داشته باشم و رئیس‌جمهور باشم، نخواهم گذاشت این کار در کشور انجام شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه