ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱ دي

به گزارش دیجیاتو، بر اساس اعلام کارگروه سوخت (مصوبه هیئت وزیران)، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که در هفته حداقل ۴۷ کیلومتر پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷ لیتر اعتبار خرید بنزین دریافت می‌کنند و این اعتبار تا سقف ۱۰۰۰ کیلومتر در هفته را پوشش خواهد داد. اکنون اسنپ خبر می‌دهد در جدید‌ترین فعالیت حمایتی خود که «کمپین ۱۰۰۱» نام گرفته، درصدد است تا هزینه خرید بنزین رانندگان ناوگانش را تامین کند.
به نقل از روابط عمومی اسنپ و به گزارش دیجیاتو، باشگاه رانندگان این سامانه حمل و نقل هوشمند امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، کمک هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایش‌های بالای ۱۰۰۰ کیلومتر در هفته) را هم دریافت کنند.
آنطور که این تاکسی اینترنتی گزارش می‌دهد، تمامی رانندگان عضو ناوگان اسنپ که ۱۰۰۰ کیلومتر پیمایش هفتگی اولیه خود را فقط در سامانه اسنپ طی کرده باشند مشمول این طرح خواهند شد.
نحوه محاسبه کمک هزینه به این صورت خواهد بود که هر راننده‌ای که ۱۰۰۰ کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰ کیلومترِ بیشتر، ۱۰ هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین از سوی اسنپ در قالب اعتبار دریافت خواهد کرد.
برای نمونه راننده‌ای که در پایان هفته هزار و ۲۲۵ کیلومتر در سفرهای اسنپی پیموده باشد، بابت ۲۲۵ کیلومتر اضافه، مبلغ ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان دریافت خواهد کرد. اسنپ می‌گوید که کمک هزینه محاسبه شده، شنبه هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه