سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور

کمپانی Adidas بازی جدید خود را برای کاربران Snapchat ارائه کرد. در حال حاضر کاربران این برنامه در بریتانیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا می توانند تیم فوتبال خود را انتخاب و با یکدیگر به رقابت بپردازند. این یک رویداد تبلیغاتی است که در ادامه‌ی کمپین Here To Create از شرکت  Adidas در حال انجام است. این بازی به صورت یک آگهی تبلیغاتی ساخته شده که تبلیغاتی را در بین Storyها برای کاربران به نمایش می گذارد.
دن بالتیل، مدیرعامل کمپانی آدیداس در مورد حرکت جدید تبلیغاتی این شرکت در شبکه‌های اجتماعی اظهار نظر کرد. وی گفت که این شرکت اغلب به دنبال راه‌های جدید برای جذب کاربران در شبکه های اجتماعی است. وی همچنین افزود تیم Adidas بر روی انجام پروژه‌ی خود مسر است و دائما با شرکای خود مشورت می‌کند، به طوری که تردیدی وجود نخواهد داشت که Adidas بهترین راه حل را برای پاسخ به هر مشکلی انتخاب می‌کند.
باید یادآوری کنیم که اولین بار بازی های تبلیغاتی شرکت Volkswagen به کاربران ارائه شد. کاربران اینترنت می توانند این بازی را در Instagram مشاهده نمایند. این بازی 21 روز طول می کشد. بازی تبلیغ خودروی جدید Volkswagen Tiguan را به تصویر می کشد که قرار است به مقصد نیویورک حرکت کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه