گوناگون
الناز فرجی۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۳۱ شهريور

معماران MAD طرح هیجان انگیز و خلاقانه ای از آینده ی معماری محل سکونت لس آنجلس ساخته اند . طرحی از دهکده ی شهری به صورت انبوه و عمودی به نام cloud corridor . این طرح در صدد حل کردن مشکل پراکندگی شهری لس آنجلس با عمودی ساختن است به جای افقی ساختن . این ایده ی جدیدی نیست اما MAD با وصل کردن برج ها با راهرو های ارتفاع بالا این طرح را فراتر میبرند . بنابراین ساکنان را قادر میسازند تا بدون نیاز به رفتن به همکف بین ساختمان ها عبور کنند . این آسمان خراش بین مناطق سبز و عمومی، چشم انداز های چندگانه و باغهای زیبا  قرار گرفته است .


فلسفه ی پشت cloud corridor ( این در مورد فلسفه است نه جزئیات) از بنیان گذار MAD ، ما یانسونگ نشات میگیرد که طرح  هر شانشای دانمشمند چینی QIAN xuesen  را میکشد . که بازگشت به طبیعت و پاسخ طبیعی احساس به دنیای اطراف را نشان میدهد . زبان طرحی مشابه میتواند در پروژه ی فعلی چایوانگ پارک پلازا در بیجینگ دیده شود .


MAD ممکن است یکی از چند شرکتی باشد که راهی که معماری خانه های لس آنجلس به سویش میرود را هموار کند ، در اینده ی نه چندان دو در نمایشگاهی به نام پناهگاه : بازنگری نحوه ی زندگیمان در لس آنجلس . که در حال حاضر در موزه ی A+D  شهر است .
اگر دوست دارید طرح پیشنهادی cloud corridor  را ببینید ، با مدل مقایسه ای کاملش کنید  که در موزه ی A+D تا 6 نوامبر قرار دارد . 5 طرح دیگر هم در نمایشگاه خواهند بود.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سهم ۴۵ درصدی AWS از بازار زیرساخت رایانش ابری