تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

آئودی به تازگی سیستم منحصر به فردی را به نام  Erot معرفی کرده است که می تواند در هنگام عبور ماشین از زمین ناهموار انرژی کسب کند.
در وسایل نقلیه الکتریکی مدرن بخشی از انرژی مصرف شده در هنگام ترمز گیری احیا خواهد شد. آئودی به تازگی سیستم تعلیق مکانیکی جدیدی را طراحی کرده که تا حدی شباهت بسیاری به سیستم تورموز گیری احیا کننده در خودرو های الکتریکی دارد که سبب تولید بیشتر انرژی برق خواهد شد.

سیستم کمک فنر عمودی قادر به جمع آوری انرژی جنبشی را تکان‌های حاصل از برخورد چرخ‌های خودرودر یک جاده ناهموار، خواهد بود و مکانیسم ویژه Erot اجازه می دهد تا این انرژی به الکتریسیته تبدیل شود.
سیستم جدید تعلیق آئودی نه تنها باعث افزایش ذخیره باتری برای پیمودن مسافت بیشتری می شود، بلکه سبب بهبود حرکت در جاده های بد و ناهموار خواهد شد.
داده های از آزمون
سیستم تعلیق Erot آئودی به طور متوسط در هر سفر میزان  100-150 وات انرژی را به باتری باز می گرداند. در جاده های با ناهمواری های زیاد میزان ذخیره انرژی به 600 وات نیز خواهد رسید.
از نظر کارشناسان،این سیستم تاثیرات آن چنان بالایی ندارد اما آئودی از نتایج بدست آمده رضایت دارد . شاید این سیستم در آینده شرکت های تولید کننده برق استفاده شود.

برچسب هاErot
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه