اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ خرداد

مدیران شرکت Apple در کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان WWDC از راه‌اندازی Business Chat برای iMessage خبر دادند. در این برنامه آیکون‌های پیام در کنار نام‌های کسب‌وکارها در Siri، جستجوی Spotlight و Mapها برای چت سریع با کسب‌وکارهای آنلاین یا آفلاین ظاهر خواهند شد. اخبار مرتبط با این راه‌اندازی اولین‌بار اوایل این هفته منتشر شده بودند.
با استفاده از iMessage App Framework، کسب‌وکارها برای ارائه‌ی خدمات و سرویس‌ها با اپلیکیشن‌های iMessage در داخل یک تجربه‌ی Business Chat ادغام می‌شوند. Business Chat رقیب بلادرنگ Fecebook Messenger، WhatsApp، Skype، Twitter و دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی است که هدفشان برقراری ارتباط بین مشتریان و کسب‌و‌کارها است. این ابزار چت جدید بر روی iPhone، iPad و Apple Watche از نسخه‌ی iOS 11 به بعد در دسترس خواهد بود.
علاوه بر این در هفته‌ی جاری Apple از HomePad خود نیز رونمایی کرد. در واقع این جواب Apple به دستیارهای هوشمندی همانند Amazon Echo یا Google Home  است. همچنین مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها برای Siri در راه است، از جمله شخصی‌سازی‌های اضافی در برنامه‌های iOS بومی و توانایی بررسی امور مالی شخصی مانند چک کردن بدهی‌ها یا حساب کارت‌های اعتباری تنها با صدای خود شخص.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه