کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ آبان

امروز، رئیس MiT خبر از راه‌اندازی Engine، نوع جدیدی از شرکت سرمایه‌گذاری داده است که هدف آن پشتیبانی از استارتاپ‌هایی است که بر روی نوآوری‌های علمی و تکنولوژیکی کار می‌کنند و پتانسیل تأثیر اجتماعی بالایی از سوی آنان وجود دارد.
Engine برای ارائه‌ی نیازهایی که تاکنون توجهی به آن نشده، طراحی شده است. در منطقه‌ای که MiT در حال فعالیت در آن است، بسیاری از طرح‌های نوآور نمی‌توانند آزمایشگاه و مراکز حمایتی خود را ترک کنند، چرا که این شرکت‌ها عموما نیاز به منابع مالی وسیعی دارند و به دلیل تکنولوژی‌های نوین به‌کار رفته در طرح‌شان، پشتیبانی پایداری از آنان صورت نمی‌گیرد.
به گفته‌ی رئیس دانشگاه MiT، اگر بخواهیم برای بزرگ‌ترین چالش‌های دنیا راه‌کاری بیابیم، بایستی مطمئن گردیم که نوآوران و کارآفرینان بر روی مشکلاتی کار می‌کنند که به مسیر واقعی در دنیای تجارت منجر می‌گردد.
برای آنکه Engine از نظر مالی تأمین گردد، MiT به دنبال جذب صدها میلیون دلار حمایت مالی و در اختیار قراردادن آن به کارآفرینان می‌باشد. Engine همچنین استارتاپ‌ها را به کارآفرینان معرفی و آنان را در راه‌اندازی شرکت‌شان همراهی خواهد نمود.

برچسب هاMITEngine
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روبات اوریگامی که خودش را می سازد، حرکت می کند و محو می شود